oh cool zeg,
maarre ik kan er niet in :think:
ik kan er nu ook niet in :roll:
Bij mij doet ie het inmiddels weer, tenminste ik kan inloggen.
bij mij ook… en mijn bananenbomen zijn kweebomen geworden :think: :eh:
@oessie wrote:
bij mij ook… en mijn bananenbomen zijn kweebomen geworden :think: :eh:
Nu je het zegt, bij mij en mijn man ook. Ga het forum wel even afspeuren.
Dit vond ik op het forum:
Morgen zullen alle bananenbomen en bananen omgewisseld worden voor “quince” De vertaler heeft het over kweeperen? Dus denk dat het een soort peren zullen zijn.
Al je bestaande bananenbomen worden 1 op 1 omgewisseld en de nieuwe boom zal dezelfde statistieken krijgen. Ook de upgrades zal je dus voortaan bij “quince” moeten zoeken.
Jullie Farmeramateam
Er staat ook nog het volgende vermeld:
Hallo boeren en boerinnen,
Velen hadden er last van: als je een XXL-upgrade wint met het boerenrad is er geen mogelijkheid ergens een boom vandaan te halen om de upgrade te gebruiken. Verwacht wordt dat dit vrijdag wordt opgelost. Er zullen dan alleen nog kastanjebomen te winnen zijn met het boerenrad en geen upgrades meer. Alle spelers die een upgrade voor de kastanjeboom gewonnen hebben zullen in plaats daarvan de kastanjeboom krijgen. Die 2 zullen automatisch worden omgewisseld.
En:
Dag boerinnen en boertjes,
Vandaag introduceren we een nieuwe werkplaats stal. Deze keer is het voor de varkensstal.
De truffel farm, en jawel deze produceert uhhh… oh ja truffels natuurlijk
Voor de productie van deze truffel stal heb je buiten de normale gereedschappen ook “eikeltjes” nodig, daar truffels het best onder de Eikenboom te vinden zijn.
“Eikeltjes” zijn op dezelfde manier te verkrijgen als gereedschap, je krijgt ze random tijdens het oogsten en tevens zijn ze in de gereedschapskisten te vinden.
En dan nog dit:
Het is misschien verstandig je aantallen kastanjebomen en bananenbomen te noteren en na de update te kijken of alles in goeie banen geleid is.
oke ikmoet eens vaker op dat forum kijken geloof ik
level 39 :dance:
Goesso!!!
Ik klim traag omhoog in levels maar ik klim wel :lol:
ja gister had ik nog wat puntjes van je gepakt :dance:
thanx voor de puntjes sophie!!
Morgen stijg ik ook weer een level :dance:
Ik ben na de kastanjeboom toch maar verder gegaan met het oogstfeest. Het duurde toen nog ruim 3 weken (nu ook nog meer dan 2 volgens mij). De kip met vlieger staat inmiddels te prijken, op naar de laatste horde
verdien je ook nog wat aan die kip met vlieger?
oh ik moet maar die kastanjeboom zien te halen :roll:
die had k op zich rap bij elkaar… door alleen maar mais en wortels te verbouwen, die te verkopen en ervan bananen te kopen…
Ik doe dat met wortels bouwen, verkopen en er kersen van kopen, hihi!
Kip met vlieger: 250 keer elke 10 uur 200 ervaringspunten. Op zich ook best de moeite waard dus.
De laatste (lampionoptocht voor dieren) 250 keer elke 20 uur 450 ervaringspunten!
ja ik doe ook verkopen en koop dan sinaasappels
hmmm ik wil eigenlijk mijn kalkoenguest gaan doen, omdat ik dan weer wat andere indeling kan maken (omdatikd aarmee een XXL hok krijg.)
Oessie, punten voor je :mrgreen:
De kinderboerderij en ark van Noach liggen even helemaal stil bij mij. Na het oogstfeest ga ik verder. De schapenstallen heb ik al een tijdje geleden gekocht dus ik kan zo beginnen!
ja ik ben ook niet zo met die questen bezig