nou ik was daar ook niet zo mee bezig, maar wil graag wat andere indelingen hebben, dus door een XXL hok voor kalkoenen te hebben kan ik wat meer hokken weghalen
aha vandaar…ben voor marieke bezig haar kastanjeboom te halen
ikke heb hem bijna :dance:
haha sophie moet je voor de gein eens in mijn woeilige weide kijken
haha ze bewegen ook nog die kalkoenen
grappig gezicht maar als je ze dan weer weghaalt ben je ze toch kwijt?
nee niet als je een XXL hok hebt (en die krijg ik voor het slagen van die guest) die zet je over een gewoon hok… als je die dan weg haalt komt je xxl en je gewone hok terug bij je vooorraad… als je geen xxl hok hbt verdwijnen ze…
maar dat zijn toch niet allemaal xxl hokken?
dus die ben je dan toch kwijt allemaal??
Ik ben nu voor zo’n broedhok voor de kippen aan het sparen maar als ik die straks heb moet ik hem dus over een xxl kippenhok neerzetten?
nee over een gewoon hok en je hebt hem bijna meis
zal je nog een kist sturen
nee maar als je 1 xxl hok afbreekt en je zet dat xxl hok weer op een ander gewoon hok kun je ze zo allemaal weghalen zonder dat het je hokken kost
pffff sorry hoor maar daar snap ik echt geen snars van hahahahaha
oke zalhet proberen in jip en janneke taal
je hebt bv 10 kalkoenenhokke (en 1 xxl upgrade)
nu wil je die hokken houden als je ze verwijderd… (wat je er mee wilt wet ik niet maar anders zijn ze gewoon weg)
je zet het xxl hok op een gewoon hok dan word die xxl…
dan verwijder je die (dan komt je xxl hok en je gewone hok weer bij je voorraad ipvdat ze weg zijn)
vervolgens pak je weer die xxl upgrade en doet je die weerover een gewoon hok heen, dan verwijder je die weer… enz enz…
zo hou je al je hokken en xxl upgrade…
:think: :think: Ik zal deze uitleg eens goed tot me door laten dringen :think: :think:
Ik zat dit weekend in een topic op het forum mijn beklag te doen dat ik nooit iets groots won bij het rad, behalve ooit helemaal in het begin een appelboom xxl en verder alleen maar water en mest. Nou won ik zondag de hamster in het rad op mijn ene (eerste) account, maandag de hamster op mijn andere account en vanmorgen won ik op mijn eerste account een kweeboom xxl! Niks gezegd…
Oja, voor wie het nog niet weet, degenen die de xxl kastanjeboom al hadden bij het oogstfeest hebben nu 2 gewone! De ene staat al op de plek waar eerst de xxl stond, de andere in je inventaris!
Het Halloween event wordt leuk!!!
heb mijn kastanjeboom:dance: :dance: :dance:
heb wat gelezen over het halloween feest
maar je hebt maar 48 uur
en heb niet zo veel tijd het weekend :mrgreen: :dance:
pfff nog steeds onderhoud, duurt wel lang hoor
gelukkig heb ik vanmorgen vroeg nog alles even gedaan
ja duurt echt lang en had ook nog niets gedaan vanmorgen… kan uitslapennu de kids vakantie hebben,
als het goed is kan ik wel een level stijgen vandaag
ja ik ms ook
Ja, duurt lang vanochtend! Gelukkig had ik wel al alles geoogst en weer ingezaaid (wel wortels, die zijn al 2 1/2 uur klaar :doh: )
ja duurt zeker lang
allemaal voor het halloweenfeest
ben benieuwd