Farmerama, deel 4 ( het deel waar we oude ambachten leren)

ja en het forum beter in de gaten houden :-*

zag trouwens dat je voor dat nieuwe lavendelrecept en voor de bakkersambacht ook 10 x honing per jam/brood nodig hebt

dus dat wordt honing sparen :roll:

oh dat is wel balen… die recepten waar je eieren voor nodig bent doe ik ook niet… doe niet zo heel veel met die ambacht gebeuren

oh ik wel vind het leuk

bijna bij fase 3 nou ja bijna meer dan over de helft van 2 haha

oh ja voor de bakkerij heb je veel eitjes nodig he :roll:

Ik zie dus ook net pas dat het vollemaan event er is, even nadenken wat ik ga doen. Lavendel ga ik over een uurtje ofzo afronden. Zou ik het gaan redden met de salie in de tijd die we nog hebben?

ik denk het niet marieke

nog iets dan 3 dagen hebben we

Dan gooi ik vannacht ook spoken ofzo erin als ik de salie toch niet ga redden.

Ik ga ervoor en sla vanancht de spoken over. De volle maan komt volgende maand wel weer. Nu even hard salie door sparen…

ga jij het redden fleur? welke fase zit je?

Ik ben, net als bij het Brazilie event zo stom geweest om het gelijk op te laten gaan. Nu moet ik alle zeilen bijzetten om in elk geval de salie vol te krijgen. Ik zit nu op ongeveer 1800 dus ik vraag me af of ik de 3500 ga redden. Stom he? Met de lavendel zit ik dus ook in de laatste fase maar ik moest een keuze maken en ben voor de bd gegaan.

siepie zelfde verhaal maar daar ga ik voor de lavendel…

ik heb ze nu gehaald beiden dus heb mijn tactiek voor de volgende keer klaar :mrgreen:

en heb meteen mijn flacons ingewisseld

die ga ik bij lange na niet halen

dus ga nu zo veel mogelijk verzamelen

heb bijna het recept binnen

goed bezig sophie!!

hoeveel flacons heb je nu ingeleverd??

ik moet bij beide nog de laatste fase… gaat hem dus niet worden vrees ik… tot wanneer loopt hij eigenlijk?

morgen kan ik niets meer doen… gaan om half 12 al weg, dus kan straks mijn akkers nog een keer oogsten en dan morgenvroeg nog een keer, maar dat was eht wel helaas :S

Ellen ik wil morgen overdag wel voor je kijken? 's Avonds gaat me niet lukken dan ga ik met Sophie naar de film en borrelen :mrgreen:

ow dat zou ik wel heel lief vinden!!

wie weet haal ik het dan nog net!!

ik las op fb idd dat jullie gingen filmen inderdaad :slight_smile: geniet ervan!

Dan kijk ik morgen voor je meis, geen probleem.

Wat moet ik erin doen?

kijk maar meis. zolang het franse event nog loopt wil ik eerst de lavendel af hebben, en daarna ga ik vor de salie.

Ik had echt zó’n mazzel vanmorgen; ik draaide 24 uur lang 100% extra gewassen enz in mijn schuur! Ik heb dus in 1 dag mijn salie én lavendel af kunnen krijgen! (op Siepie). Op Fleurtje gaat dat gewoon niet lukken omdat ik daar veel minder ruimte heb om akkers neer te zetten. Ik wil mijn woelige weide met bomen niet opgeven, hihi.

oww dan heeft siepie veel geluk gehad!! :mrgreen:

lees op het forum ook een aantal mensen idd die de 100% bonus gedraaid hebben deze dagen

knippie had bijna 2300 flacons

dus nu lekker veel nog oogsten dan heb ik dat recept iig ook

meer ga ik niet halen denk ik :?

fleur wat een mazzel lekker zeg!! 100% extra :thumbup:

ik denk dat ik dat recept niet eens ga halen, moet nog 300 flacons

hebben jullie je item al opgehaald op die franse site??