Farmerama, deel 4 ( het deel waar we oude ambachten leren)

volgens mij de lavendel wel want ik meen dat er een lavendeljamrecept is…

ik heb mijn jammakerij :slight_smile:

ik zit nu met lavendel op fase 63 en salie op fase 15…

nu hopen dat ik de lavendel nog vol krijg!

ben een level gestegen :dance: en heb de lavendel afgerond…

:dance:

oww oessie, goed hoor!! :dance: :dance: :dance:

Meiden,

Ik wil graag vragen of iemand nog het lijstje wil bijhouden, of dat we die maar gewoon moeten verwijderen.

Heb er geen puf meer in , zit ook niet zo vaak meer achter de PC en daardoor kost het mij een hoop tijd om elke keer het lijstje te updaten.

Ik hoor het wel.

Groetjes,

Linda

ik ga het dit keer denk ik wel redden

heb de lavendel al af en de salie zit ik in de laatste fase

laat het volle maan event ook een keer zitten

want wil liever de salie af hebben

denk ook wel dat het blijvende producten zijn omdat je de producten nodig hebt voor de ambachten

mamavanthijs van mij hoef je het niet bij te houden hoor op zich

zo jij gaat als een speer sophie… :shock:

ben net bij de 3e fase van de salie

linde, anders laten we dat lijstje toch zitten… kijk er eigenlijk nooit op :oops:

dat volle maan event ben ik dus gewoon vergeten :wall: … denk dat ik er vanavond toch maar wat spoken in gooi voor de nacht

ik heb het volle maan event helemaal gemist… :oops: hoe lang is dat al aan de gang??

sophie, jij gaat echt snel! goed bezig!!

dat is om 3 uur vanmiddag begonnen en duurt 24 uur… alleen heb ik er toen net salie in gedaan…

ik wou er wel wat indoen voor volle maan aangezien ik hoogstwaarschijnlijk die salie toch niet vol ga krijgen op tijd

mmm ik denk dat ik dat maar oversla… wil ten minste 1 v/d twee van lavendel/salie toch wel afkrijgen eigenlijk…

haha las het op facebook dat het begonnen was :mrgreen: :mrgreen:

maar wou er liever salie in doen

ja joh heb alle plekken zowat met akkers gedaan

dan red je het wel

heb constant geoogst om de 4 a 5 uur :oops: :mrgreen: :mrgreen:

maar kan je op bahamerama dan ook de “gewone” gewassen doen of heb je daar echt speciale/aparte gewassen voor?

mijn flacons schiet ook nog niet zo op… :frowning: heb er nu 800 voor de 2e fase… hoop dat ik die 200 nog wel haal, al vind ik de vlag niet zo geweldig, wil het gewoon af hebben :slight_smile:

ja dan gaat het ook wel sneller… ik heb niet zo heel veel tijd voor farmarama met mijn nieuwe baan erbij…

vrijdag ga ik ook al hele dag weg, ik ga naar nick en simon :dance:

@knipoogje1983 wrote:

maar kan je op bahamerama dan ook de “gewone” gewassen doen of heb je daar echt speciale/aparte gewassen voor?

mijn flacons schiet ook nog niet zo op… :frowning: heb er nu 800 voor de 2e fase… hoop dat ik die 200 nog wel haal, al vind ik de vlag niet zo geweldig, wil het gewoon af hebben :slight_smile:

op BH heb je andere gewassen alleen nu kun je dus wel de lavendel en salie daar ook planten… heb daar comfortakkers gedaan… want anders bederven de gewassen zo snel

he oessie, wat toevallig :mrgreen:

ik heb wel de tijd, maar gewoon niet zoveel zin deze week om de hele tijd aan mijn tuin te denken…

@oessie wrote:

@knipoogje1983 wrote:

op BH heb je andere gewassen alleen nu kun je dus wel de lavendel en salie daar ook planten… heb daar comfortakkers gedaan… want anders bederven de gewassen zo snel

ah, dat scheelt ook al wel natuurlijk. Ik moet het met mijn 3 akkers doen… :S heb zelfs mijn dieren allemaal weggedaan momenteel :S

oes dat is allang veranderd

je gewassen op BH gaan pas na 24 uur kapot

oh is dat zo :oops: ik loop weer achter de feiten aan dus :oops:

heb wel wat dieren gehouden hoor… misschien moet ik volgende keer maar net zoals sophie doen… wie weet haal ik het dan…

ik heb ook wel wat dieren gehouden… ow nee, alleen de werkplaatsen want die eieren doen er al zo lang over…