Ziekenhuisje doe ik ook voor je :-*
Uurtje of 7 is prima meis.
Heb haast geen dieren meer over, maar legertje fankippen staat in mijn siertuin te pronken :inlove: .
3e puzzelstukje is nu ook binnen dus op voor elandverblijf :dance: . Moet gaan lukken!
k denk dat die fankippen mij helaas niet gaan lukken…
nee mij ook niet
maar heb wel mijn elandverblijf :dance: :dance:
en dat vierde puzzelstukje moet ook gaan lukken
:mrgreen:
Ik denk ook niet dat die fankippen me gaan lukken. Jammer, want ik heb er best al veel dieren voor ingeleverd :?
Nog 12 ballen en dan heb ik ook mijn elandverblijf, heb nog knoflook staan die binnen een half uur klaar is en daar verwacht ik wel zoveel ballen :dance:
En net bij het rad een kippenhok classic ++
ik heb dat puzzelstukje ook…
nu kijken of de jubelende katten en 6 sterretjes nog gaan lukken… zou leuk zijn :thumbup:
Elandverblijf is binnen :dance: :dance: :dance: :dance:
Nu naar het 4e puzzelstukje, moet lukken!
Jij gaat hard Oes :thumbup:
Ik moet nog 40 ballen voor het elandverblijf, dus het 4 stukje ga ik denk ik niet halen. We hebben nog maar 65 uur op de teller en ik stop er elke keer rode kool of spinazie in en we moeten natuurlijk ook gewoon werken.
Ach, ik zie wel hoever ik kom.
vrijdag is het griezelevent er weer!!
mariek wil je voor de questen planten?? :-* :-*
Voor de griezelquesten meis?
ja maar ´s nachts lekkere langgroeiers dan haal ik ms nog het 4de puzzelstukje :mrgreen:
zie ook maar wat je doet :-*
Komt goed meis :-*
Hoe laat begint het volle maan event?
geen idee eigenlijk…
k heb bijna de jubelende katten :dance:
Het start om 15.00 uur.
grr doe ik er net wat in voor langer :wall:
Oh dat is balen, voor veel langer?
nee dacht dat ik daar de bonen in gedaan , maar dat was op mijn woelige weide… nu kan ik om half 4 er wat anders in doen
Oh dat scheelt weer :mrgreen:
Ik ga voor de graaf dracula quests deze keer, heb tenslotte al vleermuizen nu met die verrassingsstallen.
nou meiden zal er zo spoken in doen en dan zie ik jullie maandag wel weer
:-* :-* :-
marieke thanks alvast he :-
mijn ziekenhuisje is beetje zooitje :oops: