Hallo boeren en boerinnen!
We hebben jullie reacties over het limiet van de zaden gevolgd, en begrijpen dat niet iedereen dit een positive verandering vindt. Desondanks zijn we ervan overtuigd dat jullie begrijpen dat deze aanpassingen nodig zijn voor het veranderen en verbeteren van Farmerama, vooral omdat we nu al bijna 2 jaar bestaan!
Een kleine uitleg over de limitatie in de zaadhandel: Veel gebruikers maakten gebruik van de ongelimiteerde zaadhandel om snel events en quests af te maken. We hopen dat deze aanpassing de marktverkoop stimuleert, en meer gebruikers de markt gaan gebruiken.
Omdat het een boerenspel is, hebben we graag dat gebruikers ook daadwerkelijk zaaien en oogsten, om de quests en events af te ronden, niet door middel van kopen in de zaadhandel.
Omdat we toch kunnen begrijpen dat dit voor jullie misschien als een vervelende update was, kondigen we aan dat er binnenkort een nieuwe soort akker komt! Op deze akker zullen de gewassen langer duren, maar daar krijg je wel meer oogstgoederen, en ervaringspunten voor!
De nieuwe akker zal beschikbaar zijn vanaf level 60, en kost 500 boerenduiten.
PS: Vergeet niet dat morgenochtend de Bahamarama veranderingen plaats zullen vinden!
oke leuk weer…
Een nieuwe akker
ja die je ws per stuk moet kopen om je gewassen op te doen!!
goed sparen dus :thumbup:
moet nog 33 ballen voor het elandverblijf
ben bang dat ik het vierde puzzelstukje niet meer haal
hoop het wel natuurlijk
Er zijn veranderingen doorgevoerd, ik wilde bij bibbertje kijken hoeveel vliegpunten ik heb maar kan ze nergens meer vinden, ook niet bij de groothandel :think:
nee en mijn geld is volgens mij ookveel minder…
oja tip lever je apen en luiaards nu in bij veeteeltquest, die zijn veel waard nu… is waarschijnlijk een bug, maar heb er even van geprofiteerd
oessie: bedankt voor de tip! Heb meteen wat apen ingeleverd voor een upgrade :mrgreen: (luiaarden heb ik nog niet).
Oes dankjewel voor de tip, ik heb 3 bekerupgrades erbij :thumbup:
hetzelfde geld natuurlijk voor veeteelt… ik had behoorlijk wat avocados, ik hoef dus nog maar een klein beetje en dan heb ik hem helemaal afgerond :dance:
ik bedoel natuurlijk tentoonstelling
Bij de tentoonstelling heb ik ook een bekerupgrade, hoef er nog maar eentje :dance:
de bug is alweer verholpen…
ik kreeg er vanmorgen 5800 punten voor een aap, nu nog maar 580
@oessie wrote:
de bug is alweer verholpen…
ik kreeg er vanmorgen 5800 punten voor een aap, nu nog maar 580
Had je dat vanmorgen maar eens mooi gezien oessie. Lekker op tijd de apen ingeleverd :dance: .
ja ben mooi vergekomen zo met die veeteelt quest…
Ik was te laat!
@Elka wrote:
Ik was te laat!
jammer, da’s balen :hug: . Ik had ook geluk hoor dat ik vandaag vrij was en oessie’s berichtje hier zag, anders wist ik het ook niet.
balen elka…
zo ben weer even flink voorraaden aan het sparen… nog 1500 mais en dan heb ik de bakken en braden quest ook helemaal af…
ik ga me eens weer even richten op wat andere quests… heb die paardenhokken ook gekocht dus die moet ik ook nog steeds doen…
ja nog genoeg te doen haha
ben mijn voorraden ook aan het opkrikken
heb mijn werkstallen weer terug gezet!!
heb morgenochtend mijn elandverblijf dus hopelijk het weekend nog het vierde stukkie!!
Ik moet nog 38 voetballen voor het elandverblijf, die hoop ik ook morgenochtend te hebben.
Sophie wanneer moet ik je boerderijtje ook alweer doen?
Oja voor volgende week, de musical begint om 8 uur.
vanaf vrijdag uur of 15.30 tot maandag uur of 12 :mrgreen:
wil je ook mijn ziekenhuisje doen de rest hoeft niet
oké zal ik om 7 uur bij jullie zijn dan? is dat op tijd of te laat??