Farmerama deel 3

Niets, dus!

Ik zie nog geen verandering, jullie wel?

Nog geen verandering gezien nee.

Ik wacht nu ook even met mijn dieren, als ik geweten had dat het zo traag zou gaan met die dieren had ik zowiezo eerst alles gespaard en dan pas ingeleverd. Heb er al best veel ingeleverd en vraag me af of ik het ga redden :?

Tweede puzzelstukje wel binnen.

ik zie nu op het forum dat de donderdag die verandering gaan invoeren.

Ik vraag met wel af wat er met je level gebeurt op baharama

ja ben ook benieuwd wat voor consequenties het allemaal heeft… heb in ieder geval veel producten ingeleverd voor tentoonstelling en veeteelt. denk dat de punten namelijk er g om laag gaan en aangezien die apen en luiaards aardig wat punten opleveren… heb ik ze maar vast weggedaan

Ze hebben het alweer een week uitgesteld. Het wordt nu donderdag 14 juli dat Bahamara wordt overgezet.

mooi kan ik nog mooi wat voorraaden sparen en inleveren

Misschien rare vraag maar wat is het verschil tussen een gewone stal en een classic stal :think:

volgens mij is die classic sneller klaar :think:

Aha :think:

hmmm veranderingen zijn nog een week uitgesteld :think:

Voor degene die Steenbok21 in hun lijstje hebben staan: jullie mogen op zoek naar een nieuwe buur. Mijn man heeft besloten er mee te stoppen. Hij vind er geen uitdaging meer in.

Ik ga zo eens even het lijstje updaten. Zal ik Bahamara er maar af laten?

oke ik heb steenbok eruit gehaald… nu op zoek naar een nieuwe…

Mooi lijstje Linda :thumbup: .

Ik heb je mijn gegevens per pb doorgegeven.

Leuke vuurwerkquest! Ik heb alleen paarden, geiten en paardrijlessen gekocht op de markt, verder had ik alles (ik was compleet door mijn dieren heen met het voetbalevent…). Nu staan alle knechten lekker aan :dance:

ik heb hem ook af , alleen wat pruimen moeten kopen :thumbup:

Ik heb hem nog niet af. Ik kom 36 paarden tekort. En dus heb ik mijn paarden weer eens van stal gehaald en er 12 extra neergezet (had ik nog van de kinderboerderijquest). Nu dus even tot morgenavond geduld, dan heb ik 50 paarden en kan ik daarna ook meteen de 35 paardrijlessen inleveren.

Ik ben trouwens RIJK geworden van mijn tempelbomen en magnoliabomen :dance: Die gaan voor grof geld over de toonbank en van beiden had ik er al bijna 2000 verzameld! Vanmorgen had ik nog 92000 Bd en nu 380000 Bd!

goed idee… ik ga die ook maar op demarkt zetten…heb er ook genoeg van

Ik heb hem ook af. Wel lekker hoor, heb ik voor het weekend weer knechtjes in dienst.

Ik kom niet eens de eerste door, heb geen geiten :?

Dus maar even wat extra stallen neergezet want op de markt zijn ze niet te vinden. Welke dieren en hoeveel moet je nog meer inleveren? Kan ik vast sparen of proberen te kopene :wink:

Op de bibbertje account zal ik niet er kunnen komen met die zomerquest, ik heb daar nog geen rozen :evil:

DAt vind ik wel jammer, dat je met een “lagere” account niet altijd alles kunt doen.

Marieke: dat heb ik dus ook,niet genoeg geiten :frowning: . Heb teveel dieren ingeleverd voor de voetbalquest die ik misschien niet eens ga halen :wall: .

Zou ook wel willen weten wat je nog meer nodig hebt voor deze quest.

En rozen heb ik ook nog niet. Welk level krijg je die eigenlijk? (zit in 61)