nee hoor ik ook niet
kan best 5 minuten zonder :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik heb kinderdagverblijf helemaal afgerond :dance:
goed bezig oes
ik hoef alleen nog de honing en een beetje wijndruiven
Ik ben alleen nog de laatste wijndruiven aan het sparen bij het kinderdagverblijf.
Ik had helaas geen eekhoorns, wel een kippenhok xl (joepie…) en een paardenstal xl en als allerlaatste, op de valreep een rendierstal! Daar was ik wel heel blij mee! Dus nu vlinders en een rendier als speciale stallen.
ik had helaas nog een koeienstal classic en een konijnenhok classic… :?
Oh balen Oes :?
Een rendierstal, leuk
joepie gelukkig m ijn laatste stal was een eenkhoornstal :dance:
Lekker oessie!
wil nu echt die eland met het voetbalspel
gelukkig hebben we nog anderhalve week!!
heb nu bijna puzzelstukje twee
Misschien handig om te weten:
Hallo boeren en boerinnen!
Woensdagochtend, van ongeveer 04.00 tot 05.00, krijgen we een korte downtime, waarin de Bahamarama veranderingen zullen worden geactiveerd. De Bahamarama markt zal ook volledig worden aangepast, waardoor alle aanbiedingen die eropstaan, teruggeboekt zullen worden. Maar maak je geen zorgen, ook de 10% verkoopkosten zul je terugkrijgen!
De bestellingen in je TikiHut zullen, evenals het marktaanbod, allemaal verwijderd worden. Hier hoef je je ook geen zorgen over te maken, want donderdag en vrijdag zullen er speciale dagen zijn waarop je meer aanbiedingen dan normaal zult krijgen. Het is wel verstandig je gouden bestellingen (Die met sterretjes.) in te leveren voor de veranderingen in werking treden! Gouden bestellingen zullen net als de normale bestellingen op donderdag en vrijdag in hogere mate in je TikiHut verschijnen.
Hier de link waar verdere informatie over de Bahamarama veranderingen staat:
http://nl.board.bigpoint.com/farmera...d.php?t=189891
We hopen dat jullie blij zijn met de aanpassingen!
Jullie Farmerama team.
mijn knechten lopen vandaag af… echt balen… was al helemaal aan ze gewend
balen oes
ze zijn wel erg prettig ja :thumbup:
ja maar om nou elke maand 15 euro uit te geven vind ik ook zo wat…
heb vandaag nog wel alleen de maaidorser, die liep iets langer…
Ik moet nog ruim 89000 punten aan dieren inleveren voor het leger fankippen. Heb nu van alle dieren nog maar zo’n stuk of 10 (t/m ezel). Hoop dat ik het ga halen voor deze quest is afgelopen maar moet nog flink wat dieren verzamelen :roll:
ja ik heb die laatste ook nog niet… spaar eerst dieren op en dan reken ik beetje uit of ik het nog ga redden
Hey dames en heren Farmers!
Vrijdag 8 juli 2011 vanaf ongeveer 12.00 hebben we een klein Vuurwerk event! Het event zal te spelen zijn vanaf level 6, en duurt tot zondagavond. De beloning belooft een groot vuurwerk te zijn!
Ik een week of 4 geleden zo'n speciaal pakket gekocht, waardoor je 4 weken premiumboer was en je bomen werden dan automatisch geoogst. Nu is dat premiumgedoe voorbij en kan ik dus mooi al mijn bomen weer zelf doen en dat zijn er nogal wat.
En ik was ook wel gewend geraakt aan die knechtjes, maar ja, we raken er zo door verwend hé. Maar het kostte je wel minder tijd om alles te doen.
Ben lekker donderdag en vrijdag vrij, dus ik kan mooi zorgen dat ik een level hoger kom. Ik vind het wel steeds langer duren hoor.
bij welke voorronde zijn jullie? ik ben nu net bij 5… gaat niet zo heel snel vind ik
Ik ben zojuist naar 4 gegaan, maar mede doordat ik er nu spinazie en rode kool opgooi, anders had ik dat niet gered.
Ik ben in de 3e voorronde, moet nog 61 ballen tot de 4e.
Mijn dieren lever ik nu niet meer in. Spaar ze verder op in de hoop dat ik het ga halen.
Vrijdag ook nog een vuurwerkevent, leuk :mrgreen: .
Vind farmerama erg leuk om te doen met al die quest tussendoor. Je blijft uitdaging houden. Dat mis ik bij mff.
ja dat mis ik ook wel beetje bij MFF… maar ben daar al zover dat ik daar niet wil stoppen…
ben benieuwd hoe of wat morgen met BH