Farmerama deel 3

In navolging van het mysterieuze stekje, komt er nu ook een mysterieuze stallenbouwer in de groothandel.

Net als bij het stekje, weet je niet vantevoren wat voor stal je krijgt.

Deze stallenbouwer is te koop op zondag 3 juli en kost 15 TG per stuk.

Je kunt deze stallen tegen komen:

• classic+ of gele stal
  • clasic++ of oranje stal
  • werkplaats (inclusief een nieuwe, zeldzame werkplaats !)
  • kangoeroestal
  • elandstal
  • vleermuisstal

Je kunt echter alleen stallen krijgen die in jouw level al beschikbaar zijn.

Een speler met level 7 zal dus geen beverwerkplaats kunnen krijgen !

oh echt balen dat ik geen TG meer heb anders had ik een gokje genomen

Hmmm ik ga denk ik dan wel een gokje wagen zondag.

Ik denk dat ik het ook wel ga doen. Vond die mysterieuze stekjes ook erg leuk laatst.

Heb bijna mijn 1e puzzelstukje, nog maar een paar ballen :slight_smile:

Nou zeg, ik had gewoon wéér Sid met 24 uur lang 200% extra EP aan het rad net!!! Alleen jammer dat ik morgen om 8 uur nog slaap. En om nou op zaterdagmorgen mijn wekker te zetten voor een spelletje, dat gaat me net te ver.

wat een geluk heb jij zeg…

ik heb bijna nooit een hoofdprijs… alleen de kangoeroes en zo’n huiskat

Fleur, wat een mazzel zeg :thumbup: .

Ik had een keer een kersenboom XL als hoofdprijs, maar heb bijna altijd water of boerenduiten.

1e puzzelstukje is binnen :slight_smile: .

Ik heb meestal ook water, mest of boerenduiten. Ook weleens een gereedschapskist. Op de bibbertje-account heb ik een keer de kangoeroe gehad.

Op Boerhaver had ik 2 kangoeroes, maar met dat account doe ik niks meer. Op mijn fleurtje account heb ik hem niet. Tja, ik heb ook eigenlijk altijd water, mest of boerenduiten. Nu dus 2 keer in 2 weken de 200%!

@Fleur wrote:

Op Boerhaver had ik 2 kangoeroes, maar met dat account doe ik niks meer. Op mijn fleurtje account heb ik hem niet. Tja, ik heb ook eigenlijk altijd water, mest of boerenduiten. Nu dus 2 keer in 2 weken de 200%!

Lekker toch, dat het een keer, o nee 2 keer :wink: , meezit :clap: .

@Marieke_5000 wrote:

Niekie welkom, ik heb je geaccepteerd, ik had nog plaats voor 1 buurtje dus je had geluk :smiley:

thnx leuk!

@fleur die monique huppeldepup :wink: ben ik idd

ik had eindelijke en grijparm… dus papagaaieverenstal gebouwd

Ik heb net 3 mysterieuze stallen gekocht. Ben benieuwd wat het wordt!

Ik heb er net 6 gekocht. Als ik vanavond thuis kom kan ik ze “oogsten”. Ik ben heel benieuwd!

Dan hebben / hadden jullie wel erg veel tulpguldens. Ik heb er maar 1 kunnen kopen. Ben benieuwd.

Ik heb een keer 300 TG gekocht :oops: En daar had ik er nog 164 van over nadat ik bij de quest de chili en paprika “afgekocht” had zodat ik daar verder mee kon. Na de 6 stallen dus nog 74 en die bewaar ik weer voor iets anders leuks ooit.

Ik heb op de Pinkelotje account 2 stallen gekocht en op de Bibbertje heb ik er 3, ze zijn bijna klaar :dance: :dance:

Voel me net een klein kind op pakjesavond, ben zo nieuwsgierig :oops: :mrgreen:

Ohhhhhhhhh bij Pinkelotje zijn ze klaar, de eerste is vleermuizen :dance: :dance: :dance: nu snel kijken voor de tweede.

De tweede zijn bijen, jammer, had gehoopt op de vlindertuin, misschien bij Pinkelotje meer geluk, maar die vleermuizen ben ik heel blij mee :dance:

Bibbertje is ook klaar :smiley:

2 eekhoornverblijven :dance:

1 koeienverblijf