Jullie gaan hard zeg met de ballen!!! Ik heb er nu 61.
Moest vandaag werken en morgen en donderdag ook dus dan gaat het ballen vangen niet zo snel .
ja zit de hele tijd te planten en te oogsten met water
en per keer toch aantal ballen
heb ook even tijdelijk mijn werkstallen eruit gehaald
zo hou ik meer dieren over
Ik heb er al 104. Maar overdag veel kortbloeiers om de voorraad weer op te krikken.
's nachts doe ik er wel langbloeiers in. Het scheelt ook wel dat ik (weer eens) thuis zit met spit.
Maar ik vind wel dat we veel ballen moeten verzamelen binnen 3 weken.
Heb de linker quest al af, heb nu wel niet meer zoveel dieren en die andere moet er nog zo’n 189.000, maar ik wil mijn voorraad er niet gelijk doorheen jagen
volgensmij moet ik mijn tuin ook maar eens opnieuw indelen…
ik ga als doel voor het elandverblijf
die heb ik nog niet :mrgreen:
nee ik ooknog niet…
ik heb het 1e puzzelstukje binnen :dance:
weet iemand wat die vakantiemodus precies inhoudt??
Wat ik ervan begrepen heb (maar ik kan het ook mis hebben) is het enige wat hij doet, die vakantiemodus, 4 weken lang ervoor zorgen dat je metertje niet in het rood komt. Dus dat je buren je niet gaan verwijderen omdat ze denken dat je niet meer actief bent. Ik activeer hem niet, ik vind dat zonde. Bovendien heb ik een vriend en 2 vriendinnen die het in vakanties altijd van me overnemen dus het is voor mij ook gewoon nooit nodig.
Ik heb de kippenfans ook, dus de dieren heb ik ook af. En het eerste puzzelstukje is binnen. Ik moest echt even ruimte gaan maken in mijn siertuin, die was echt overvol!
oke dan doe ik hem ook niet die vakantiemodus… vind ik dan ook zonde
ik speel dit spel eigenlijk ook al een poosje, maar ook een poosje niet zo actief geweest.
dankzij dit topic weer gevonden, en een paar van jullie gevraagd om buren te worden.
Niekie, welkom bij de club.
Zodra ik weer een beetje tijd heb, zal ik je toevoegen aan het lijstje.
Niekie welkom, ik heb je geaccepteerd, ik had nog plaats voor 1 buurtje dus je had geluk
@niekie wrote:
ik speel dit spel eigenlijk ook al een poosje, maar ook een poosje niet zo actief geweest.
dankzij dit topic weer gevonden, en een paar van jullie gevraagd om buren te worden.
Was jij monique huppeldepups? Dan heb ik je geweigerd. Niet omdat ik je niet als buur wil maar omdat ik tijdelijk (wel 1 week!) de premiumvoordelen heb en 6 extra buren kan hebben. Maar na die week raak ik mij 6 laagste buren kwijt en dat kunnen zomaar buren zijn die ik al maanden heb. Vandaar de weigering, sorry…

ik heb de 2e voorronde ook klaar :thumbup:
Goed zo Oes :thumbup:
Ik moet dieren hebben om die kippenfans te krijgen :?
Ik moet er nog 19 voor de volgende ronde. Morgenochtend dus.
@Marieke_5000 wrote:
Goed zo Oes :thumbup:
Ik moet dieren hebben om die kippenfans te krijgen :?
Ik ben ook compleet door mijn dieren heen terwijl ik best een leuke verzameling had

Ik kreeg net een ijscoupe maar ik kan hem nergens vinden

En gaan jullie de mysterieuze stallen kopen? ik heb nog wel wat TG dus ik ga wel een gokje wagen.
ik heb niet zoveel TG meer helaas… heb laast supervoer gekocht
Ik heb weer eens niet goed gelezen denk ik, mysterieuze stallen?