bonuscode chickentogo
geeft 5 supervoer
kreeg een tweet :mrgreen: :mrgreen:
Level 75 :dance: En ook de rune vrijgespeelds dat ik 50% meer EP krijg bij het levelen van buren. De echte leuke zijn nu p vind ik, de volgende die ik in ieder geval nog wil is dat de mest en supermest sneller de gewassen produceren.
En nu opschieten, er moeten ook nog wat kinders naar school
thanx voor de puntjes fleur… ik level denk ik morgen of overmorgen…
we zijn weer thuis uit ziekenhuis… het is echt enorm tegen gevallen amandelen knippen… ze is zo zielig nu
zie ineens dat ik vandaag ook nog level :thumbup:
krijgen we helemaal niks nieuws bij level 75 ?
Nee, vond ik vanmorgen ook zo stom…
Hebben jullie wel eens van die enquetes ingevuld bij coins for action waarmee je tulpguldens kunt verdienen? Ik heb een hotmailadres aangemaakt waar de reclamezooi die je dan krijgt naartoe kan maar bij (volgens mij) alles moet je ook je adres en telefoonnummer invoeren en dat wil ik nou juist voorkomen. Hoe doen jullie dat?
maandag begint het volgende event alweer :
Het knotsgekke dieren-WK 2011
Beste boeren,
Het populaire event van vorig jaar gaat nu in de volgende ronde:
In het kader van het wereldkampioenschap voetbal voor vrouwen, vieren wij nu het Dieren-WK 2011! Het event start op 27-6 en duurt dan vervolgens 21 dagen. Verzamel voetballen en bewijs daarmee dan je talent in totaal 10 wedstrijden: 6 wedstrijden in de voorronde, 1 achtste finale, 1 kwart finale, 1 halve finale en uiteindelijk … de grote finale!
Ballen vind je tijdens het oogsten; maar misschien krijg je ze ook wel van je vrienden cadeau of koop je ze gewoon liever bij de groothandel – voor iedere ronde heb je een hoger aantal voetballen nodig.
Ook de eettentjes (Gewassen leveren) en de fans in het supportersvak (Dieren leveren) kijken al uit naar je komst.
Tijdens dit grote sportevenement kun je uit gaan kijken naar coole nieuwe items!
Meer informatie over de afloop van het WK vind je bij de FAQ (zodra die klaar is en het event begonnen is komt hij online te staan)
Steun ook onze dieren tijdens dit grote Dieren-WK; de belangrijkste vraag van dit moment: Wie wordt er wereldkampioen?
Veel plezier en “Goooaaallllsss�!
@Fleur wrote:
Nee, vond ik vanmorgen ook zo stom…
Hebben jullie wel eens van die enquetes ingevuld bij coins for action waarmee je tulpguldens kunt verdienen? Ik heb een hotmailadres aangemaakt waar de reclamezooi die je dan krijgt naartoe kan maar bij (volgens mij) alles moet je ook je adres en telefoonnummer invoeren en dat wil ik nou juist voorkomen. Hoe doen jullie dat?
ik doe een oud mobiel nummer invullen dan :oops:
maar heb nog niet voor tulpguldens gedaan
wel bij kapi enzo
zou iemand vanavond of morgenochtend even mijn farmerama op sophietje79 leeg kunnen halen en vullen
we krijgen straks logees en anders staat ie 24 uur leeg
kan op mijn andere account wel langgroeiers erin doen
Ik kijk vanavond wel even meis :-*
dank je wel lieverd :-* :-*
hoe was het gisteren? :hug:
Ik heb net de paprika met TG afgekocht en zat zo enthousiast te klikken om de quest af te maken (ik had alle gewassen voor na de paprika namelijk al bij elkaar gespaard) dat ik zo de maaidorser aanzette :wall: “Gelukkig” maar voor 6 uur, maarja, om nou tot 4:30 op te blijven om te oogsten :mrgreen: Morgen dus die van 12 uur aanzetten en dan doe ik volgend weekend die van 24 uur wel…
het event is begonnen… heb de gewassenmeter al vol :thumbup:
ja ik ook
dieren nog niet
leuk die hamburgertent :mrgreen:
ja inderdaad erg leuk…
:inlove:
ja inderdaad erg leuk…
ja inderdaad erg leuk…
haha jij vindt hem wel heel leuk oes :-*
Die gewassen was een eitje met ontelbaar veel vruchten van bomen! Van de dieren heb ik er nu van elk nog 25 over (behalve van de fokdieren, daar 150 van ieder) en ik ga nog een ezel en bever erbij kopen, die leveren het meeste op. Maar ik ben al halverwege het laatste metertje dus mijn legertje fankippen is bijna in zicht!
Hebben jullie al ballen?
Hamburgertent staat hier ook al.