Dat vind ik dus ook en ook belachelijk dat als je het zelf maakt dat gewoon 24 uur duurt :shock:
En ik vind het ook zonde om die munten ervoor te gebruiken.
ja hier hetzelfde… ik fok ook weinig dieren hoor… nu toevallig bij een quest supervoer gekeregen dus kan weer een paar keer…
@Marieke_5000 wrote:
Nog 14 planken en dan kan ik eindelijk mijn imkerij bouwen :dance:
Ik nog 2 hamers, dan kan ik mijn tweede imkerij bouwen. Ik heb echt ALTIJD een tekort aan hamers, de rest heb ik altijd ruim voldoende.
En supervoer; ik fok maar af en toe en met questen krijg je weer eens wat erbij. Ik heb altijd wel supervoer in voorraad. Maar mijn eerste 2 bruine kippen zijn al klaar

En natuurlijk zat er prompt een hamer in een gereedschapskist van een buur net! Nog 1!
ik kan wel al lang mijn 2e imker doen, maar heb die volgens mij niet echt nodig… dus wacht nog even…
Hij zit in de blijvende quest; 70 honing. Ik zie de boerenduiten al binnenstromen hoor
oh maar ik had al zoveel honing opgespaard die kon ik gelijk doen… :thumbup:
heb wel eens gekeken, want ik koop bijna nooit geen werkstallen meer… heb nog maar een scheerstal genomen dan gaat dat wol wat sneller :thumbup:
van salade ishot hoef ik nog maar 1 opdracht
heb al een tweede angorahok
en bijna schapenhok
haha ik wil zoveel nu voor die questen
gelukkig zijn ze blijvend :mrgreen:
en dat supervoer is bij mij ook steeds op :wall:
@oessie wrote:
van salade ishot hoef ik nog maar 1 opdracht
ben je al bij level 17 dan op BH :shock:
ik moet nog een eeuwigheid wachten voordat ik verder kan bij die quest
haha houdt wat uitdaging zo
en vrijdag komen er ook nieuwe kippenquests toch??
ik ben inderdaad in level 17 van BH…
schiet sowieso al mooi op met al die opdrachten… ben nu mega veel aardappelen aan het verzamelen…
Van salade is hot heb ik alles wat na de paprika komt al bij elkaar gepaard. Nog wel 149000 punten voordat ik op BH bij level 17 ben, dat duurt nog weeeeeeeeken…maar dan kan ik hem dus wel in 1 keer afmaken.
Wat komt er na die paprika dan?
ja zit ook al de hele dag aardappelen te doen
mijn voorraden zijn sowieso niet zo hoog
dus moet alles oogsten maar jou houdt me bezig toch
:mrgreen:
hebben we aardappelen nodig?
@Marieke_5000 wrote:
hebben we aardappelen nodig?
voor bakken en smakken mariek

ergens hier staat die lijst met wat je allemaal moet hebben moet hem ff zoeken
Dan morgen maar aan de piepers :mrgreen:
hoe ver ben jij met de questen dan marieke?
Ik doe eerst van alles de eerste quest zodat je kan zien wat de volgende is en wat je daarvoor krijgt.
Ik mag nu dus ook 1600 aardappels :mrgreen:
ja het zijn echt veel aardappelen zeg…
en ik moet ook ontzettend veel wijndruiven… dus daar ga ik me nu maar eens op richten