Ben ik nu een van de weinigen die niet naar de toppers gaat en er niks aan vind? :oops: :eh: :mrgreen:
Zoveel mogelijk quests gedaan, wel mijn laatste plek op de bomenweide vrijgespeeld met sterretjes :dance:
Ik ben ook niet naar de toppers geweest hoor. Ik zou het wel een keer mee willen maken voor wat betreft de sfeer, maar verder hoeft het voor mij ook niet.
Ik ben door de drukte vanochtend vergeten mijn allerlaatste aliens in te leveren. Had dus niet alles gedaan, maar ik hoef alleen nog maar mijn 4de stukje land vrij te spelen. Maar dat komt wel. Kan al aardig opnieuw beginnen met herinrichten.
heb ik ookheel erg gedaan… maar dacht ach heb al zoveel lol van dit spel… k doe het gewoon een keer… en heb het deze maand zo druk, dat ik het wel makkelijk vind om iedere keer even snel wat te kunnen doen
Ik zie ook dat ie er niet meer is. Misschien was de aanbieding voorbij. Geen idee, kon er op het forum ook niets over vinden en ik kreeg bij het kopen al de melding dat ik het pakket al had aangeschaft of dat het pakket in mijn land (nog) niet actief was.
Ben dan denk ik net op tijd geweest. Heb wel alle dingen gekregen die in het pakket zaten, weet alleen niet wat het premium inhoudt.