Farmerama deel 3

@Marieke_5000 wrote:

Ben ik nu een van de weinigen die niet naar de toppers gaat en er niks aan vind? :oops: :eh: :mrgreen:

Zoveel mogelijk quests gedaan, wel mijn laatste plek op de bomenweide vrijgespeeld met sterretjes :dance:

Ik ben ook niet naar de toppers geweest hoor. Ik zou het wel een keer mee willen maken voor wat betreft de sfeer, maar verder hoeft het voor mij ook niet.

Ik ben door de drukte vanochtend vergeten mijn allerlaatste aliens in te leveren. Had dus niet alles gedaan, maar ik hoef alleen nog maar mijn 4de stukje land vrij te spelen. Maar dat komt wel. Kan al aardig opnieuw beginnen met herinrichten.

marieke of 1 van de andere meiden willen jullie vandaag mijn farmerama in de gaten houden??

weet niet of ik eraan toe kom vandaag

vanavond ben ik wel weer thuis

dank jullie wel :-* :-*

oh ja heb alle hulpjes dus een makkie :mrgreen:

Is goed Sophie :-*

ik heb ook een keer 15 euro betaald voor een maand lang al mijn knechtjes :oops: :shifty:

Ik twijfel nog :oops:

er zijn ook weer nieuwe opdrachten gekomen :thumbup:

@Marieke_5000 wrote:

Ik twijfel nog :oops:

heb ik ookheel erg gedaan… maar dacht ach heb al zoveel lol van dit spel… k doe het gewoon een keer… en heb het deze maand zo druk, dat ik het wel makkelijk vind om iedere keer even snel wat te kunnen doen

haha toch om :mrgreen:

vind het echt rete makkelijk

bedankt meiden :-*

enne wat voor opdrachten? :think:

@oessie wrote:

er zijn ook weer nieuwe opdrachten gekomen :thumbup:

Ik kan hier helemaal niets over vinden. Over welke opdrachten heb jij het dan.

Meiden, ik doe vanaf morgenmiddag tot zondagochtend niets aan farmerama. Dus wie zich geroepen voelt, mag het overnemen, maar niets is verplicht.

Groetjes,

Linda

Weet je wat ik wel vond:

In de stad, op het bord achter het cadeau, heb je nu een superaanbieding:

1 kangeroestal

1 hamster

1 tuinhuisje

2 sinaasappelboom xxl

1 week alle knechten

1 week dubbel ep

4 weken premium lidmaatschap

1 reusachtige gereedschapskist

En dat alles voor maar 2 Euro.

Dat vind ik nu leuke aanbiedingen, maar heb er zo weinig aan op dit moment als ik al vijf dagen niet in de boerderij aanwezig zal zijn.

linda kan wel even kijken bij je :wink:

heb je mijn gegevens of moet ik ze pb-en?

doe maar ff pb-en

alleen farmerama? of speel je meer? :think:

@sophie wrote:

doe maar ff pb-en

alleen farmerama? of speel je meer? :think:

Je hebt PB.

Enne bedankt alvast :-*

ik kan die aanbieding nergens vinden :think:

@oessie wrote:

ik kan die aanbieding nergens vinden :think:

Ik zie ook dat ie er niet meer is. Misschien was de aanbieding voorbij. Geen idee, kon er op het forum ook niets over vinden en ik kreeg bij het kopen al de melding dat ik het pakket al had aangeschaft of dat het pakket in mijn land (nog) niet actief was.

Ben dan denk ik net op tijd geweest. Heb wel alle dingen gekregen die in het pakket zaten, weet alleen niet wat het premium inhoudt.

Vandaag is er een kleine verandering gemaakt aan het grote reclamebord (in de stad bij het kado) in het spel.

Er zijn voortaan verschillende advertenties, en niet slechts één, zoals het was tot nu toe.

De advertenties zijn willekeurig en veranderen een aantal keer per dag.

Het kan dus zijn dat een buur een totaal andere aanbieding krijgt dan jij. Het is dus niet gewenst hierover verschillende draadjes te openen.

De aanbiedingen komen dus vanzelf bij iedereen voorbij.

Oessie, dat is dus de reden dat jij niet ziet wat ik wel gezien heb.

oke nou ik hoop dat ik die dan ook een keer krijg …

maar heb nu ook even voor een maand al mijn hulpjes…

net even in mijn echte tuin aan de gang geweest… maar pfff wat heb k een hooikoorts zeg…

Heeft iemand nog vriendjes nodig? Mijn vriendin is ook begonnen Henrieke is haar naam.