Farmerama deel 3

dat zijn veel puntjes marieke :mrgreen: :mrgreen:

heb een beverburcht :inlove:

heb je op BH ook de werkplaatsen al oes?

moet alleen nog de papegaaienveren

en dan ga ik nog een angorahok kopen!!

ben benieuwd naar die fabrieken straks :dance:

ik moet ook alleen die papagaaienveren nog, voor de rest heb ik alles… heb ook al 3 angora hokken en 2 eierhokken :shifty:

3 eierhokken bedoel ik :mrgreen:

ja die angorahokken heb je echt wel nodig voor die quests :shock:

ja inderdaad… daar heb ik ze ook voor aangeschaft…

bij die papagaaienveren moet ik alleen die grijparm nog en daar wacht ik al heel lang op…

Ik heb nog lang niet alle hokken. :think: Maar ik wel al 6 grijparmen. jammer dat we niet kunnen handelen onderling.

ja das zeker wel jammer!!

heb ook heel veel mandjes!!

maar heb eindelijk de kleurplaten

kan die aliens quest niet doen

wanneer krijg je esdoornsap :think:

Ik heb van de week een geitenmelkstal gekocht. Met de blijvende quest wordt 70 geitenmelk gevraagd. Ik heb ze inmiddels geleverd dus ik kan nu goed gaan verkopen op de markt. Daarom moet ik even op de beverburcht wachten, nog 7 hamers, dan kan ik hem kopen. Ik heb ook 3 angorahokken en 2 broedplaatsen. De enige 2 werkplaatsen die ik (buiten de beverburcht) nog niet heb zijn de rodeoranch en de melkkoeienstal. En op BH de papegaaienveren, maar ik geloof ook niet dat ik die zo nodig hoef. Met de pindakaasfabriek doe ik ook niks (maar dat komt meer omdat ik het zo zonde vind om zoveel hooi aan de olifanten te geven…)

ja dat heb k ook dat je zoveel hooi moet geven voor die olifanten… dat hooi is zo op op die manier…

ja en esdoornsap kan ik ook niet sophie… geen idee wanneer ik die krijg,…

denk dat ik sowieso niet alle opdrachten kan doen, ben er immers 2 dagen niet

ik heb die pindakaasding voor de puntjes

ze leveren veel puntjes op

oes doe er wel langgroeiers voor je in hoor heb je lekker veel aliens

wanneer kom je weer terug

oh en touwtie ik hou de jouwe ook wel in de gaten :-*

ik ben morgen ronde de middag weg en zondagavond wel weer… mijn collega kijkt ook af en toe maar die zit er sweekends niet zoveel in…

Oh super Sophie! bedankt!

ik heb alle opdrachten (behalve die van esdoornsap) af kunnen ronden…

heb nog aardig wat aliens over…

en heb als laatste de opdracht met de maaidorser e.d. gedaan… dus daar kan ik vandaag even lekker gebruik van maken…

en dan maar even weer voorraad sparen…

heb aardig voor je kunnen sparen oes :wink:

was het leuk de toppers??

ja was super gaaf… we stonden dit jaar op het veld… maar is goed bevallen zeg!

en ja supergoed van je… thanx!! :-*

beter!! fijn dat het leuk was

:thumbup:

ik koop elk jaar wel de dvd :mrgreen:

we zijn 1 keer geweest was mooi feestje :dance:

Ben ik nu een van de weinigen die niet naar de toppers gaat en er niks aan vind? :oops: :eh: :mrgreen:

Zoveel mogelijk quests gedaan, wel mijn laatste plek op de bomenweide vrijgespeeld met sterretjes :dance: