fantoom zwangerschaps verschijnselen

Wij zijn nog maar kort aan’t klussen voor een 2e. dit wordt de 2e ronde.

vorige week was m’n ovu test pos. en deze week voel ik me vaak misselijk zeker als ik op m’n werk binnen kom (eetcafe) de lucht van de frituur laat m’n maag echt borrelen, terwijl ik er nooit last van heb.

Denk toch dat het “fantoom” verschijnselen zijn, kan me niet voorstellen dat het nu al raak zou zijn en dat je al een week na de ovulatie misselijk kan zijn. :pray:

Heb wel over m’n gezicht en armen opeens allemaal kleine puisjes… weer wat nieuws.

bij de eerste had ik behalve dat ik geen honger had, weinig klachten zeker niet in het prille begin.:think:

Wat denken jullie? en hebben jullie ook fantoom verschijnselen?

wat zijn die zoal? :roll:

groetjes alex. die nu al super broeds is…

Hallo!

Spannend dus he!

ik dnek zeker dat je lijf je vanalles wijs kan maken en dat je achter alles wat je voelt iets gaat zoeken. Maar ik dnek niet dat klachten zomaar uit het niks ontstaan en dat je wel degelijk dingen kan voelen. Maar die dingen die je voelt of mensen voelen kunnen volgens mij ook best ergens anders vandaan komen.

Ik moet zelf nog een weekje wachten. En ik weet heel goed dat het best wel niet raak kan zijn, en dna mag ik gewoon door voor d evolgende ronde, maar ik heb gek genoeg al vanaf begin deze ronde een gek gevoel. En het zou mij dus niet verbazen als t bij mij nu raak zou zijn. Maar dat is dus ook puur ene gevoel en ik ben verder heel nuchter daarin, dus ik ben benieuwd.

En het lijkt mij inderdaad ook niet dat je een week na eisprong al vanalles kan voelen, lijkt me stug, maar goed.

Volgens mij heb je eigenlijk niet veel aan mijn warrige antwoord hihi!

Wanneer is je nod? Succes met wachten!

Groetjes wienie

Hallo!

Spannend dus he!

ik dnek zeker dat je lijf je vanalles wijs kan maken en dat je achter alles wat je voelt iets gaat zoeken. Maar ik dnek niet dat klachten zomaar uit het niks ontstaan en dat je wel degelijk dingen kan voelen. Maar die dingen die je voelt of mensen voelen kunnen volgens mij ook best ergens anders vandaan komen.

Ik moet zelf nog een weekje wachten. En ik weet heel goed dat het best wel niet raak kan zijn, en dna mag ik gewoon door voor d evolgende ronde, maar ik heb gek genoeg al vanaf begin deze ronde een gek gevoel. En het zou mij dus niet verbazen als t bij mij nu raak zou zijn. Maar dat is dus ook puur ene gevoel en ik ben verder heel nuchter daarin, dus ik ben benieuwd.

En het lijkt mij inderdaad ook niet dat je een week na eisprong al vanalles kan voelen, lijkt me stug, maar goed.

Volgens mij heb je eigenlijk niet veel aan mijn warrige antwoord hihi!

Wanneer is je nod? Succes met wachten!

Groetjes wienie

nod is op de 22e mrt…

duim duim

maar denk niet dat het wat is. ben gewoon errug broeds! ha ha

haha de mijne op de 19e. maar mag de 22e pas testen. lijkt me ook stug dat het bij mij nu meteen raak is, in bijna jaar tijd is dit mijn 2e eisprong pas, dus pas 2 kans ronde.

Wachtze!

toch nog steeds niet helemaal lekker… :sick:

laat die week maar snel voorbij gaan zenuw slopend grrrrr :think:

zullen we samen voor ons maar duimen dan!!! ik ben ook ziek en nu bijna beter maar mijn neus blijft dicht zitten vandaar zo veel hier vandaag!

mijn nod de 19e, maar mag van gyn eigenlijk pas 4 dagen overtijd testen, dus das dan ook d e22e!

Ik ga de 21e 's avonds weg en als ik dan npog niet ongi ben…dan mag ik op vakantie er een testje tegenaan gooien!

Succes!!!

ik duim ook mee hoor

thanks janine!!!

Duim ook zeker voor jou en alle anderen die hun nod bijna hebben.

Lijkt me toch wel extra spannend voor jou als het niet allemaal van zelf gaat wieniex.

Mijn bazin is ook aan’t spuiten zetten en is helemaal op en top nerveus, ik droom er van maar zij droomt van 2 lingen!.

Vindt m’n andere baas geweldig 2 van die broedse kippen op’t werk… not!

duim duim duim

groetjes alex