familievakantiehuis

Ik ben op zoek naar een familievakantiehuis, maar waar??



Wie heeft hier ervaring mee en waar was dat?



Het gaat dan om een huis voor ong 10 personen. En uiteraard moet het kindvriendelijk zijn.

Het liefst over de grens (Belgie, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Denemarken, Zwitserland, Luxemburg).



Bij geen ervaringen, weet iemand dan, waar ik voor zo’n huis kan kijken (op www).



thx :-*

Bij topictravel :thumbup: :thumbup:

wij zijn naar de katjeskleder (van roompot) geweest, hele grote woningen, landal geloof ik ook?? :think:



Moet wel zeggen dat katjeskelder er geloof ik op achteruit is gegaan…

go*gle en dan vakantie huis en eventueel land erbij.

Kan je ook nog voorkeur bij aangeven bijv zwembad ofzoiets.

Dan krijg je er vrij veel en ook de sites waar je ze kan vinden.

Succes.

Er staat veel op marktplaats.

Zelf heb ik al regelmatig vakantiehuizen voor grotere groepen gevonden bij:



belvilla punt nl

weekendjeweg punt nl

eurorelais punt org

vaccontravel punt nl



en deze is super, met zwembad en sauna:

kleinhumalda punt nl



Succes met zoeken!

Wij gaan sinds drie jaar met de hele schoonfamilie naar de Ardennen. Dat is dan wel een groep van 20 man, dus in precies dezelfde huizen zullen we niet uitkomen maar kijk ook eens bij Aaro. (bij google is het de eerste link die je tegenkomt)

http://www.vakantiekoorts.nl/vakantiehuis/België/Ardennen,-luxemburg/Grand-han-durbuy/EUR-BE-6940-79.html



Wij hadden deze en zoals je weet was het heeeeeeeeeeeerlijk!



http://www.vakantiekoorts.nl/ is de homepge waar je vakantiehuizen vinden kunt!

Wij hebben ook goede ervaringen met Happy Home punt nl.



Kun je zelf zoeken op hoe groot, hoeveel slaapkamers etc. en gelijk de juiste prijs zien. Ook wat betreft de bijkomende kosten.



Veel plezier…

Het is wel in Nederland maar in De Weerterbergen van de Roompot zijn heben ze vakantievilla’s gebouwd, van 10 tot 20 personen, heb ze gezien en ik vond ze erg mooi (van buiten).

wij zijn naar cochem (D) geweest … was ook heerlijk… moet even de site zoeken hoor

Golf Resort Cochem