Familie van...

Nou ja, ik schrijf het nu hier op, omdat ik net opeens verrast werd. Maar eigenlijk is het helemaal niet zo interessant… :?

Ik was aan het zappen en opeens zag ik het geweldig leuke programma van Bridget ( :mrgreen: ) voorbij komen…ik zie een vlag met een familiewapen en ze roept opeens de achternaam van haar vriend…dezelfde als de mijne…

Ik heb helemaal geen contact met mijn vaders’ familie, maar goed, jullie begrijpen dat ik wel even opkeek :o



(Misschien een leuk binnenkomertje om de volgende reunie van Kok tussen de bekende nederlanders te houden? :mrgreen: Verder interesseert het me niet zo… )

:lol: Ja das even apart als je ontspannen zit te zappen.

Wie weet 8) is het familie :mrgreen:

oooooooooowww ships dat heb ik gemist… en ik wou het zo graag kijken… helemaal vergeten… :shock:



Wel leuk als blijkt dat het familie is… :mrgreen:

Whahahahahhahaha, dat dacht ik ook meteen Jewel!

Zo vaak hoor je die naam niet (ikke niet in elk geval :wink: )

@henriette1309 wrote:

oooooooooowww ships dat heb ik gemist… en ik wou het zo graag kijken… helemaal vergeten… :shock:



Wel leuk als blijkt dat het familie is… :mrgreen:




zaterdag komt de herhaling :mrgreen:

Tja, je moet bijna wel familie zijn…het was nogal een aparte naam, in ieder geval geen ‘de vries’ 8)



Ik heb wel :shock: zo zitten kijken naar de babyshower 8)

Ik denk ook familie meis, die naam komt niet zo vaak voor.

@Karin2 wrote:

Ik denk ook familie meis, die naam komt niet zo vaak voor.




Ja wel hier in de stad maar dat is met een T i.p.v. een D :wink:

(dat is een meubelstofeerder :mrgreen: )

:mrgreen:

Heb net ff bij rtl gemist gekeken maar wel gaaf zeg die babyshower,…zo heeerlijk over de top :lol:

@judith wrote:

@henriette1309 wrote:
oooooooooowww ships dat heb ik gemist… en ik wou het zo graag kijken… helemaal vergeten… :shock:



Wel leuk als blijkt dat het familie is… :mrgreen:




zaterdag komt de herhaling :mrgreen:




geweldig dank je… :wink:



Heb je toen die aflevering gezien dat ze kleertjes ging kopen in zo’n exclusieve zaak??? :mrgreen:



ik keek mijn ogen uit :shock:

Ow leuk hoor, als je een naam hebt die niet veel voorkomt…vond het trouwens wel een erg mooi ventje Mees.

Vond het hele programma trouwens erg leuk gebracht hoe ze deed met sommige dingen zoals sinaasappel door je neus douwen…lol.

Bedankt voor alle reacties.

Ik vind eerlijk gezegd het programma :sick: …dat popi-jopie-gelul van Bridget…ik kan er echt niet tegen.

Pepijn zal zeker familie zijn; het is wel grappig om er op deze manier achter te komen (Zal ik even snel contact zoeken en hen meenemen naar de meeting op 1 november? Kan Bridget meteen die peperdure buggy’s meenemen voor jullie die ze dubbel heeft gekregen :wink: )

Whaha Jewel :thumbup: :thumbup:

welk programma hebben jullie het over?

Ik ken pepijn nog van vroeger. We stonden elke vrijdag samen in de kroeg in Bussum… HIj noemde mij altijd Jetti Jetski en ik hem puppie :mrgreen: