Hallo allemaal,
Ik zal ons even voorstellen. Wij zijn familie Fruttel. Familie Fruttel bestaat uit Mama Fruttel(31), Papa Fruttel(32) en zoontje Fruttel (10). En vanaf deze week hebben we besloten dat we onze wens van nog een baby Fruttel een stapje verder gaan zetten. Ik ga dus straks langs de dokter voor een verwijzing om mijn mirena spiraaltje eruit te laten halen. Dan wil ik mijn baarmoeder in ieder geval nog 2 maanden rust geven zodat het lijf aan deze verandering gewend is. In de tussentijd kan ik dan ook nog de nodige kilo’s afvallen want tijdens de zwangerschap zal ik die wel weer aankomen.
Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik veel last van bekkenklachten en deze werden verergert door de hoge gewichtstoename dus dit keer wil ik proberen om beter de zwangerschap in te gaan en ook tijdens de zwangerschap beter begeleid te worden door bv een dieetist (nee niet om af te vallen tijdens de zwangerschap maar wel om mijn voedingspatroon en gewicht goed in de gaten te houden).
Het lijkt me erg leuk en fijn om met andere zwangeren en vrouwen die proberen zwanger te worden te praten via dit forum. Omdat we het nog even stil willen houden voor familie en vrienden zullen we nog even niet onze echte namen hier vermelden. Dus vooralsnog zullen we bekend staan als familie Fruttel
Liefs
Familie Fruttel
welcome home family fruttel !!!
dan maar zo hihi.
hier zit je goed hoor !!
mijn 1e zwangerschap was ook drama met bekkenklachten , ik ben met de 2e ook gezond bezig gegaan en ben voor de zwangerschap veel gaan lopen enzo , de 2e zwangerschap gewoon nergens last van gehad :thumbup:
oke niet heel vaak dan . :mrgreen:
nogmaals welkom !!! :-*
Welkom en veel klusplezier!
Liefs Suzanne
welkom en veel plezier hier
Bedankt voor het lieve welkom. Volgende week woensdag gaat de mirena eruit. Best spannend allemaal. Ik heb ook wel een aantal vragen dus die ga ik dan gelijk aan haar stellen. En verder genieten we altijd van het klussen of we nu proberen zwanger te worden of niet
Welkom En Veel Plezier Hier !!!
welkom fruttel ')
welkom en hopelijk komt er snel een klein frutteltje bij :thumbup:
welkom hier
Welkom
Veel forum plezier.
Groetjes Romata :-*