famila supermarkt

kent iemand deze keten? Hoorde vanmorgen dat er hier vlakbij misschien een filiaal komt. Schijnt heel groot te zijn maar ik ken het helemaal niet :think:

JA! Wij gaan altijd naar Oldenburg of Leer! Heerlijk MEGA grote supermarkt!


http://www.famila.de

duits?

Klinkt als toetjes en taartjes en pretzels :drool: bouwen maar 8)

yep wij gaan ook vaak naar leer…supermarkt met oa veel non food

grote keuze idd duits dus bakliefhebbers kunnen hun hart ophalen :smiley:

Wij gaan ook vaak naar Leer :mrgreen: Maar sinds onze favo pizzeria uit emspark is verdwenen komen we er bijna nooit meer.



Famila staat voor mij voor overal veeeeeel van. Veeeeel soorten thee, Veeeeel soorten koekjes, :mrgreen:

ooo ik wil ook weer naar een Duitse supermarkt…mijn Nusspli en Hanuta’s zijn bijna op :cry:

Wij zijn vorige week nog naar Leer geweest. En er ligt dus weer veel chocola in de koelkast voor mijn man :angel: (ik ben niet zo gek op Milka :slight_smile: ). En we hebben er al een cadeautje voor Amélie gekocht voor Sinterklaas. Een Fischer Price fototoestel.

Heerlijke winkel, wij gaan ook één keer in de zoveel tijd naar Leer!!!

Lekker een dagje uit :wink:

leuk!!



Wij gaan altijd na leer :mrgreen:

dat is echt leuk!



wij gaan ook vaak naar Leer

in duitsland zitten ze wij gaan wel eens naar Leer en daar zit er ook een paar wel een leuke supermarkt en gigantsich groot

vroeger toen ik nog klien was gingen wij zaterdag in duitsland tanken en boodschappen doen bij Familia,



mega groot!!! en goedkoop blijkbaar

enne de duitse advent kalenders zijn zooooo leuk, heb al eens een mylitlepony kalender gehad, een legokalender, playmobil…etc

kosten dan wel iets meer, maar veel leuker dan chocolaatjes, hier zit ie meestal in de schoen zodat hij op 1 december dan in gebruik kan



overigens kopen wij ook het vuurwerk met onze zoon ( de enige die er hier wel wat om geeft maar ja is ook zestien) bij de famila, dat mag als je voor eigen gebruik in t redelijke inkoopt, en is veeeeel goedkoper

Toen ik nog klein was, 30 jaar terug inmiddels, hadden we in Tilburg ook een famila. Dat werd later Miro en inmiddels is het de AH XL.



leuke winkel, famila, wil ik ook wel weer eentje hier

Klinkt goed!

Ik ben ook fan van Duitse supermarkten, oa ook om de uitgebreide bakspullen, veel beter dan in Nederland!



Wij hebben hier in de regio dan een K&K, ook heel groot hoor… :thumbup:

Sluit me helemaal aan bij alle vorige sprekers :mrgreen:

Wij gaan ook regelmatig

Famila is heel fijn!

en playmobil en lego etc is daar ook veel goedkoper.

En die adventkalenders en peperkoekhuisjes zijn te leuk :inlove:

ja het speelgoed is in duitsland goedkoper inderdaad. Dat kopen wij er ook regelmatig. ( maar dan moet ik oppassen voor wie ik het koop… Kadootjes voor klasgenootjes doe ik maar niet meer. Ik kwam telkens met iets aan en bracht mensen in verlegenheid omdat het hier in NL veel duurder was)



Naar welke famila in leer gaan jullie allemaal? Wij gaan naar het emspark. Vooral ook omdat het op zaterdagavond open is. En het was altijd lekker eten bij de pizzeria :drool: Helaas is die gestopt en gaan we niet meer zo vaak. Nou ja wel naar duitsland maar naar een andere pizzeria. Want ook het uit eten is in duitsland goedkoper :mrgreen: