Faja Lobi

Heb gisteren een meesterlijke kip gemaakt met deze kruiden’saus’.



Maar wat kan je er nog meer mee???

wat kan je er nog meer mee???

Overheerlijke nasi maken

Overheerlijke bami maken

Ovengerechten



Ik heb een heel kookboek van Faja Lobi in de kast staan…heb bijn aal hun kruides Mi Lobi Faja Lobi :mrgreen:

Goh, eindelijk iemand die na 94 hits ook echt iets schrijft…



Gewoon vermengen met bami/rijst???

ooh je bedoeld echt dat potje voor de kip.

Nee Faja Lobi heeft ook pasta voor bami en nasi, kouseband enz

Maar dat kip potje, kun je ook met ander vlees doen hoor. Hoeft dus niet per see met kip!

Klinkt goed, ik ken het niet. Kun je dit gewoon in de super kopen?

Surinaamse bami met sajoerboontjes!!! :drool: :drool:

En als marinade en basis voor een overheerlijk tagliatelle met kip en knoflookroomsaus :drool:



Recepten moet ik aan hubbie vragen :oops:



Trouwens, waar haal jij je Faja Lobi?

Bij ons in de buurt issie nergens meer te krijgen.

Eerst hadden ze hem nog bij de C-1000 maar inmiddels is het echt nergens meer te krijgen, zelfs niet bij de Toko :cry: 'Het is dus lang geleden dat we zo lekker gegeten hebben :cry:

Hier bij ons koop ik t gewoon bij de AH

bij ons in de vomar heb je een hele sectie met Faja Lobi :inlove:

Oh hier kun je die heerlijke surinaamse nasi van maken he Steph :wink: moet je niet zoals mij het hele potje erdoor heen doen. Man wat heet

Nog nooit van gehoord???

Maar het is dus lekker, waar smaakt het naar?

Het is een kruidenpasta waarmee je dus oa surinaamse bami of nasi kan maken. Maar ze hebben ze ook voor kerry kip, emn kouseband



Jel :lol: nee idd 3 eetlepels is meer dan genoeg

Het is heerlijk en gewoon weer eens wat anders. Vind de geur en smaak zo lekker dus je kan het overal overheen gooien…Wel smoren…



Ik heb het in de c1000 gekocht maar ik woon in amsterdam zo en daar is de collectie wel gericht op de bewoners…

Geluk voor mij :smiley:

Aapie, mag ik het precieze recept van de bami en nasi? En van de boontjes? Toen ik bij de bijlmer werkte ging ik op koopavond altijd langs een surinaamse toko :drool: :drool: :drool:



Wat is stampot dan in eens saai :mrgreen:

klinkt lekker ga ik ook eens voor kijken

haha ik zag dit topic en ik dacht: ze heet Fajah Lourens (of zoiets…) hahahaha. :mrgreen:



Ik ken het dus ook helemaal niet! Klinkt wel lekker, ga het zeker eens zoeken in de supermarkt! :thumbup:

Ik zal maandag ff de redepten hier neer tikken

:drool: Dankjewel! :thumbup:

ow ik ben ook zeeeer nieuwsgierig naar die recepten :smiley:

Ik dacht inderdaad ook een bekende nederlander toen ik de topic zag :mrgreen:

Doe mijn boodschappen bijna altijd bij de Vomar maar het het nog nooit zien staan… toch eens beter opletten :mrgreen:

Hahaha Muze :lol:



Madre, lekker he meid! Die C1000 in @#%^& heeft veel soorten, echt super! (is het jouw ook opgevallen dat ze daar de kippebouten altijd in de aanbieding hebben?) Ik lees je topic nu pas (heb logees) maar ik weet precies wat he bedoelt.

Ik heb de bami- en nasimarinade een keer geprobeerd. Erg lekker :thumbup: (alhoewel ik die twee potjes wel erg op elkaar vond lijken qua smaak).

Alleen heb ik het een aantal keren achter elkaar gemaakt zodat ik nu even pauze neem, ik heb het een beetje tegen gegeten.

Jij deusje…Zou je de wijk even willen weghalen in jouw post… 8)