Welke is nou ècht goed ?
Ik heb nu de waterproof eyeliner van de Etos. Maar als ik ook maar een beetje waterige oogjes heb gehad (bijv door de wind op de fiets ofzo) dan is 't er zo vanaf.
Ik heb ook de dipliner van Etos gehad (was geen kwastje maar een stiftje) en die werkte erg goed. Bleef ook best goed zitten maar hier krijg ik korstjes van op m’n ooglid. :?
Ik gebruik de eyeliner dus dagelijks. Klein lijntje boven m’n ogen, mascara erbij en klaar is Klara ! :mrgreen:
Dus ervaringsdeskundigen, welke eyeliner raden jullie aan ?
Ik gebruik de allergoedkoopste van kruidvat, met stiftje (zwart). Helaas niet waterproof, die zoek ik oook nog steeds.
Ik lees ook mee!!! :mrgreen:
Ik kan niet overweg met eyeliner.
Tips?
@Karin2 wrote:
Ik kan niet overweg met eyeliner.
Tips?
Ik ook niet… ben ‘3 uur’ bezig… en dan is 1 oog PERFECT… en de ander ziet er niet uit… dus ga ik die perfecte bijwerken tot ie er ook niet meer uitziet en dan moet ik alles weer eraf halen… en dan probeer ik het weer opnieuw… tot ik het ding van ergernis weggooi… :mrgreen:
En alles geprobeerd hoor… van het: elleboog op vaste plek zetten… van de vaste punt tot het kwastje… van het kleine puntjes zetten en dan verbinden… alles… ik kan er niet meer overweg… :mrgreen:
Wat ik meestal doe, is het er heel dik opsmeren, en dan gewoon het meeste er weer afhalen. Als je dat doet met lotion oid dan neem je dus niet alles mee, en kun je heel mooi een superdun laagje laten zitten tussen je wimpers :inlove:
Ik gebruik meestal gewoon handcreme en wcpapier dat ik strak vouw, waardoor je dus een rechte lijn weg kunt halen.
(en welk merk ik heb!? Geen idee,… een heel oude, het is er afgesleten)
je kunt ook iid een iets dikker lijntje zetten en dan met een wattenstaafje een beetje eraf halen hoef je niks op te doen gewoon droog.
maar een goede watervaste heb ik ook nog niet
Ik gebruik de eyeliner van Maybelline en ik ben er zeer tevreden over. Het is ook waterproof!
make up vind ik vaak goed als het geen eigen merk is
ik ben ook lang op zoek geweest naar de perfecte eye-liner. Als je het dagelijks gebruikt is het best een investering waard dus ik heb
Superfijn kwastje en de eyeliner smeert goed uit, blijft de hele dag zitten en overleeft kleine prikkende maaiende peutervingertjes
Als je echt een goeie eyeliner wil moet je eigenlijk eens de douglas ofzo inlopen en je laten adviseren, dan kan je verschillende merken proberen!
@Matsjo wrote:
Ik gebruik de eyeliner van Maybelline en ik ben er zeer tevreden over. Het is ook waterproof!
Die heb ik ook en ik wil niks anders meer.
Ik heb een paar keer die troep gehad van etos en kruidvat maar dat was niks. Maar met deze zet je een hele simpele dunne streep boven het oog, of eronder wat je maar mooi vind.
Ik maak altijd een dun kwastje nat en trek dan een lijntje met oogschaduw.
Kijk hier heb ik nou wat aan !!! :thumbup:
Dus toch maar eens goed investeren in een goede eyeliner.
Linda, welk merk is dat ? Mac ? Waar krijg je die ?
De eyeliners van The Bodyshop zijn ook goed en fijn!
Vooral omdat ze een zacht puntje hebben in plaats van een heel dun kwastje, kun je zeker als beginner een mooi, strak lijntje zetten.
En verder is het een kwestie van héééél veel oefenen
Het helpt ook als je eerst een tijdje oefent met een heel scherp geslepen oogpotlood om een strak lijntje te zetten.
MAC heb je niet bij drogisten ofzo, ik heb deze van de bijenkorf. Voor de verkooppunten moet je ff googlen denk ik
Gewoon met oogpotlood!
mac is dat niet max factor? dat is gewoon bij de kruidvat ik heb die van loreal :thumbup: niet waterproof maar blijft de hele dag goed zitten
Nee, Mac is een exclusiever merk wat alleen bij de betere parfumerie en in een aantal bijenkorfen wordt verkocht.
In Amsterdam zit in ieder geval ook een Mac winkel
Ik zet op mijn bovenste ooglid het lijntje altijd dik op en ga er daarna me een watenstaafje langs, resultaat super mooi en strak lijntje
( i love wattenstaafjes bij het opmaken, super handig om kleine foutjes mee weg te werken)
Alleen lukt het mij niet om een lijntje onder mijn onderste wipers te krijgen :-S Wie heeft er hier misschien een tip voor???
@dragon wrote:
Ik zet op mijn bovenste ooglid het lijntje altijd dik op en ga er daarna me een watenstaafje langs, resultaat super mooi en strak lijntje
( i love wattenstaafjes bij het opmaken, super handig om kleine foutjes mee weg te werken)
Alleen lukt het mij niet om een lijntje onder mijn onderste wipers te krijgen :-S Wie heeft er hier misschien een tip voor???
ik zou onder je onderste wimpers ook niet met vloeibare eyeliner aan de slag gaan. Ten eerste geeft dat wel een hele harde lijn, ten tweede lijkt het me een vervelend klusje!
Ik doe het altijd zo: Ik teken met een oogpotlood een dun lijntje onder mijn wimpers, dan met een schoon oogschaduwkwastje, veeg ik het uit zodat het lijntje niet zo scherp is. Daarna mascara op de onderste wimpertjes, en je bent weer helemaal het heertje uuuh dame-tje