Extreme make over home edition

Wat een geweldig programma vind ik dit toch.

Hier kan ik mijn portie tranen altijd wel kwijt.



Ben blij dat ik geen ervaring heb in al dat verdriet en steeds telleurgesteld worden.

Dood en verderf…oplichting en plunderingen.



Maar het kan natuurlijk alleen in de VS dat er dit soort actie worden ondernomen…compleet nieuwe huizen met alles erop en eraan.

Studiebeurzen, hypotheken die worden kwijtgescholden etcetc.



Maar toch vind ik het een mooie show!!

Ga nu dus ook weer een kop thee pakken en wachten totdat de reclames voorbij zijn.

Inderdaad een tranentrekker af en toe.

Alleen las ik ooit ergens dat er veel wordt ingebroken daarna omdat ze niet in de meest nette buurten gebouwd worden. Dat is natuurlijk niet zo mooi :?

En die presentator, die moeten ze geen suiker meer geven :wink:

Grappig is dat mijn man alles behalve een emotioneel watje is, maar hij dit vreselijke amerikaanse programma dus ook heel mooi vind. :lol:

Ik vind het een heerlijk programma! Ik ben altijd zo blij voor die mensen…

En wat een mooie huizen bouwen ze he?

Mijn man en ik kijken dit ook graag, terwijl hij de NL “hulpprogramma’s” niet wil kijken.

yep wij kijken ook dit is mijn emo uurtje :lol:

en toch heb ik ook gehoord toen in Oprah of zo, dat mensen na het programma heel vaak het huis niet meer konden betalen (rekeningen).

Dat is dan wel weer erg zuur natuurlijk.



Maar ik vind het ook een geweldig programma!

van de ene kant een heel mooi programma, maar aan de andere kant zijn er zoveel meer mensen die ze zouden kunnen helpen met dat geld… waarom enkele gezinnen zo’n dik huis met zoveel luxe als je ook meerdere gezinnen kunt helpen door dat geld te verdelen. vind het dubbel.