extreme buikpijn

Wil je even een dikke virtuele knuf geven :hug: :hug: …Denk aan je…

ag wawa tog ik denk ook hier aan je meid!



kuzz joyce

:hug:

@Wawa wrote:

@bianca81 wrote:
@Wawa wrote:
Ga net naar de wc bloedverlies. Ga nu naar bed :cry:
het klinkt ms gek en ws ben je ook al weg maar wrm niet bellen met de hap?

zou ik wel doen , ze kunne weinig voor je beteken , maar ms toch een wonder dat je mag komen ?



ik wens je heeeeel veel sterkte echt waar ik heb er kriebels van , moge dit goed gaan meid,



succes




Ik ben er nog. Dreumes huilt boven en ik hier beneden.




liever ik heb met je te doen begrijp zo hoe je j voelt en ikkan niks doen



als je wilt kletsen dit topic is er hé?



sterkte en anders echt bellen



en die dreumes voelt jou ana hoor pak lekker beet dikke knuffel en genegenheid en warmte van je kindje kan goed doen, echt waar hoor ze kunnen het zo goed aanvoelen als jij verdriet hebt



liefs van hier

oh jee meid… hopelijk is het niets! Sterkte

oohh wawa sterkte :pray: :pray: :pray: dat het niets ernstig is ik denk aan je :-* :hug: :hug:



sterkte

Ik ben weer uit bed gekomen. Bloedverlies wordt meer en ik heb er geen goed gevoel over. Ik ben zo emo, dus ik kan HAP of VK niet bellen, want ik praat snikkend en dus onverstaanbaar.

Ach meis, ik ken je niet, maar wil je toch een virtuele knuffel geven.

Probeer rustig in en uit te ademen, zodat je kalm je verhaal aan ha of vk kan doen. Als ze je verstaan, dat is belangrijk. Ze zullen heus wel begrijpen dat je emo en over je toeren bent.



Ik duim voor je !!!



lieve knuf

Gerda

Wawa, meid, heb net al bij oktoberstoppers gereageerd. Is je man niet thuis? Kan die anders voor je bellen? Misschien dat ze toch iets voor je kunnen betekenen?



:-* :hug:

Ik ga nu toch maar echt naar bed. Ik kan toch niets doen dan afwachten.

Jeetje Wawa, wat vreselijk!!!



Laten we hopen op een kerstwonder en dat die voor jou mag zijn!!!



Veel sterkte en ik denk aan je!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Wawa, ik lees net pas dit topic, maar ik hoop en bid, dat het niet doorzet. een knuffel en een kus vanuit hier. :hug: :-*

owwwwwwwwwwwwwwwww neeee ow gewoon wel bellen hoor dor zei praten wordt je wel rustig , maar ja ze kunnen iks je hebt gelijk kun je dan echt niemand bellen familie een vriendin de buuf, ja partner ow meis ik denk aan je maar pijn en bloedverlies isneit goed, heel erg triest

lieve wawa :hug: :hug:

Helaas kan het topic gesloten worden, bedankt voor alle lieve woorden en steun, Vanaf het begin voelde het al anders dan bij dreumes

Wawa, heel erg voor je meid!

Dat het ondanks de kaarsjes en het duimen niet zo heeft mogen zijn…



sterkte!

muts

ohhhhhh nee ik dacht even kijken , ik vond het al niet goed klinken.

Meis heel veel sterkte en houdt jezelf en je lichaam in de gaten.

Denk er om dat alles uit je bm is en je niet klachten krijgt van pijn of koorts of meer bloeden. Oké?



Sterkte en alle goeds op herstel na de mk.



:-*

Wawa, heel veel sterkte!!! :hug:

Lieve Wawa,



Ik weet wat het is om met deze aantal weken je kindje te verliezen, ik wens jou en je partner dan ook alle sterkte toe. Je moet het wel uiten hoor, kun je het nergens, dan zijn wij er ook nog altijd voor je…



Heel veel liefs en een dikke knuffel van mij,



Danja



:hug: :hug: :hug:

oh nee he… sterkte meid…

Toen het bij mij mis ging voelde het ook heel anders dan bij Merijn en nu… Je lichaam geeft hettoch op de een of andere manier aan… :hug: