Meiden, even een vraagje…
Ik heb nog 8 dagen op mijn banner staan omdat ik laatst een cyclus had van wel 36 dagen… maar als ik nu wel zwanger zou zijn op een normale cyclus van 28 dagen dan is het nu al zover zeg maar…
Nou heb ik sinds gisteren heeeeeel erge pijn heel laag onderin mijn buik, het voelt anders dan mijn blaas en het is zeg maar ongi pijn maar dan veel erger dan normaal… ik kan er gewoon niet van zitten of liggen.
Het huilen staat me nader dan het lachen en ik ben toch echt geen piepert… :shifty:
Kan me niet herinneren dat ik dit bij de andere zwangerschappen had, maar zou het toch mijn baarmoeder kunnen zijn? :think:
Wie herkent dit en bleek toch zwanger? :shifty:
Morgen gaan we al wel testen kopen, maar ik wil eerst wat andere dingen uitsluiten.
Blaasontsteking is het niet, dat hebben ze vanmorgen al gechecked…
misschien het begin van de ongi… dat hij nu iets eerder komt en wat heftiger??? :think:
Ja ikke!
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had dit precies zo en zei tegen mijn lief:“Het gaat vast weer fout hoor, het doet zó’n pijn!” (had daarvoor 2x een miskraam)
… maar zie hier, alweer bijna 28 weken :mrgreen:
Ik duim voor je!
ik had dit soort pijn altijd bij de ovulatie…
maar… inderdaad ook in de eerste weken na het overtijd zijn…
Weet je al wat meer?
Liefs Moirah
Hoe is het nu met de pijn??
Ik wou dat ik je kon helpen maar ken het gevoel niet zo goed
hoest vandaag met je???
Had dit ook bij mijn eerste zwangerschap een dag of twee, net alsof ik ongesteld moest worden maar dan veel heftiger en uitstralend naar mijn rug. Ik zei toen nog tegen mijn vriend: Weer niet gelukt, ik ga heel erg ongesteld worden. Dat bleek dus niet zo en ik was zwanger!
Nu heb ik het trouwens weer, moet dit weekend ongesteld worden, maar heb goede hoop weer zwanger te zijn. Heb dit normaal echt nooit voor mijn menstruatie
dus…Even testje? :thumbup:
Heb 2 testen gekocht en ga morgen testen.
Vandaag was het weer over, maar moet nu wel elke 30 minuten zo ongeveer naar het toilet, dus de arts wilde nog eens controleren op blaasontsteking.
We hadden vandaag een begravenis, dus ik was er even niet.
maar bedankt voor de antwoorden, ben blij te horen dat het dus nog kan Gisteren een paracetamolletje ingenomen, toen ging het wel.
Ik hou jullie op de hoogte…
Spannend meid vandaag testen!! Ik hoop zo dat je een dikke vette streep ziet. Ik ben benieuwd
geen duivels, maar ook geen posi test
Wacht nog maar even af dan, ik heb bij de andere twee ook laat getest dus misschien is het gewoon te vroeg :roll:
Ah wat jammer meis nog geen positieve test zolang je natuurlijk nog geen ongi hebt nog alle kans maar kan begrijpen dat je gewoon liever nu een vette streep had.