extreem vermoeid wat nu

Hey Diaan, balen dat je extreem moe bent :hug:

Ik zou idd de tips van de meiden hier eens overwegen.

Hopelijk helpt het je dat laatste eindje in je zwangerschap meid.

Na de bevalling van Aron was mijn hb extreem laag door veel bloedverlies. Toen kreeg ik een fles ‘pleeg-zuster-bloedwijn’. Hele vreemde naam, maar het werkt als een tierelier!

Elke avond een klein glaasje nemen. Ook Floradix gebruikte ik.

Maar miss is het idd wel je B12.

Succes :thumbup: :hug:

Pas op met het eten van drop om je bloeddruk hoog te krijgen als je niet zeker weet wat de vermoeidheid veroorzaakt!

Bij een kaliumtekort (komt misschien niet vaak voor maar veroorzaakt ook een wisselende of lage hartslag) breekt drop juist kalium nog eens af.

Ben er helaas achter gekomen na een dropdieet om mijn lage bloeddruk op peil te krijgen.

Ik word al helemaal naar en apatisch op een hartslag van 47, dus kan me goed voorstellen dat je je waardeloos voelt.

Misschien eens navragen over kalium? Heb je ook spierslapte?

Bij mij is niet duidelijk in mijn bloed te zien dat ik kaliumtekort heb maar heb toch pillen gehad, dokter zei dat teveel zo uitgepiest word.

Sterkte ermee. En evt. gewoon nog een paar keer je ijzer laten testen, jij zit ermee, de dokter niet.

Slik je wel zwangerschapsvitaminen??

Ik zou multivitaminen halen voor de zwangere vrouw.

Tijdens je zwangerschap werkt je schildklier volgens mij ook altijd iets trager… misschien nu iets TE traag?

Ik zou gewoon aandringen op betere/uitgebreidere bloedonderzoeken! Vermoeidheid is echt slopend (weet ik uit ervaring)! :hug:

ik zal morgen de huisarts weer eens bellen…ik ga zo’n vit b12 bloedest laten doen…die man moet nu verdikke maar eens gewoon naar me luisteren…

floradix heb ik in huis gehaald,maar dan kijk ik eerst even het bloedprikken aan…als daar niets uit komt dan begin ik er direct aan…

dank je wel meiden…,ik zal laten weten wat er uit is gekomen…

als de huisarts niet mee wil werken dan kan ik het mischien overleggen met mijn gyn? daar moet ik volgende week weer heen nml. :think:

zeker bij de gyn op tafel gooien :thumbup: floridav heeft ook tabletjes :wink:

en bij de HA gewoon een uitgereide bloedtest eisen.

( moeten snel een nieuwe afspraak maken… :-* )

lieverd je moet je h.a vragen je op allerlei zaken te testen, ook pfeiffer en het eppstein barr virus

he meis hoe is het nu :slight_smile:

het gaat.het houd niet over…ik slik netjes de floradix en ben er supradyn complex forte bij gaan gebruiken.de huisarst is er deze week weer dus ik zal een afspraak maken voor de bloedtesten…ben zeer benieuwd…

die lui zijn altijd op vakantie als je ze nodig hebt :thumbdown:

@merel33 wrote:

het gaat.het houd niet over…ik slik netjes de floradix en ben er supradyn complex forte bij gaan gebruiken.de huisarst is er deze week weer dus ik zal een afspraak maken voor de bloedtesten…ben zeer benieuwd…

die lui zijn altijd op vakantie als je ze nodig hebt :thumbdown:

Dat vind ik ook Diaan dat ze altijd op vakatie zijn als we ze nodig heben.

Kan je die 2 dingen we tegelijk en tijdens je ZW-schap gebruiken???

Hoop dat de HA wat voor je kan betekenen en je doorstuurd voor bloedprikken.

ik heb het nagevraagt en het zou totaal geen kwaad kunnen…je lichaam krijgt er gewoon even een extra boost door.

:hug:

goed dat je er iig al zelf iets aan doet…ben je de arts een stapje voor

@Jennifer77 wrote:

goed dat je er iig al zelf iets aan doet…ben je de arts een stapje voor

het zit je niet mee he :hug: :-*

nou ik heb het bij de gyn aangekaart en haar antwoord was dat het geen vit b12 tekort kan zijn want dan is je ijzergehalte ook te laag en die van mij was prima… :thumbup:

wel heb ik 3 bloedtesten moeten laten doen waar ik de uitslag nog niet van heb.

schildklier

nog eens ijzer

suiker.

even weer afwachten dus :slight_smile:

misschien is je vermoeidheid wel de reden dat ze aan heeft geboden tot inleiden? :think:

wanneer verwacht ze de uitslag van de bloedtest binnen te krijgen?

@colle wrote:

misschien is je vermoeidheid wel de reden dat ze aan heeft geboden tot inleiden? :think:

wanneer verwacht ze de uitslag van de bloedtest binnen te krijgen?

5 werkdagen,maar als ik niets hoor is er niets aan de hand zowel dan krijg ik een belletje

Ik herken je probleem, alleen ben ik nu niet zwanger!

Hier ook al ernstige vermoeidheidsklachten sinds Lars geboren is. Mijn weerstand is zo laag dat ik ook steeds ziek ben. Ik ben weer begonnen met het Floradix-drankje van Salus. Dat vond ik vlak na de bevalling ook een oppeppertje.

Hoe zijn trouwens je HB-waarden?