Extreem misselijk

Ik vind eigenlijk dat ik niet mag klagen , blij zijn met de zwangerschap en de kwaaltjes voor lief nemen maar ik ben zo extreem misselijk :frowning: Sinds ik positief testte hou ik weinig binnen. Het wordt niet beter alleen maar extremer ontbijt en avondeten gaat er direct weer uit neestal gaat lunch nog wel goed Soms heb ik een goede dag dan valt het mee dan is 2x per dag spugen maar nu verschrikkelijk, ik voel me slap ,duizelig , extreem vermoeid

Iemand tips?

emesafene

Ik knapte er zienderogen van op!

Ff je huisarts bellen voor een recept.

@pooh wrote:

emesafene

Indd, ik ook!

@Lala87 wrote:

@pooh wrote:
emesafene

Indd, ik ook!

en ik ook! :thumbup:

Dank jullie wel moet woensdag weer naar de gyn zal het met hem overleggen

Wel de zetpillen variant, anders spuug je ze weer uit. :thumbup:

Toen ik zwanger was van de drieling leefde ik op die dingen. :wink:

Zegt dus niets dat het dus een meisje wordt Hihi :mrgreen:

Karinm wat leuk zwanget van de 4de :inlove:

Lees het nu pas, wil jw bij deze van harte feliciteren!

Vervelend die misselijkheid, weet er alles van.

Bij beide extreem gehad, dus zegt inderdaad niks een meisje of jongen.

Bij marijn was het hefiger als bij amy.

Sterkte met de misselijkheid.

@Sterretje06 wrote:

@Lala87 wrote:
@pooh wrote:
emesafene

Indd, ik ook!

en ik ook! :thumbup:

Ik niet, deden niks hier!

Ik had andere tabletten gekregen, zetpillen maar welke precies weet ik niet meer :oops:

Succes meid!

Dacht dat het eindelijk wat beter werd maar vandaag heb ik nog niks binnen gehouden pffff :sick:

Emesafene deed bij mij ook geen biet, seaband armbandjes daarentegen wel :thumbup:

ik heb wel armbandjes voor je…met zo’n balletje dr op. Mijn handen werden afgeknepen maar misschien iets voor je…

:-*

@Karin1981 wrote:

Dacht dat het eindelijk wat beter werd maar vandaag heb ik nog niks binnen gehouden pffff :sick:

Er zijn ook andere medicijnen die de gyn kan voorschirjven hoor!!

Gewoon bellen! :-*

Even een vraagje aan de mama’s die eerder emesafene hebben gebruikt. Moet dat meteen goed werken of heeft het even tijd nodig? Ik heb ze vrijdag van de ha gekregen maar de misselijkheid is echt niet helemaal weg. Wel lijkt het in de ochtend iets minder te zijn. Maar de rest van de dag moet ik nog steeds minstens ieder uur crackers eten anders ga ik alsnog spugen. Wat zijn jullie ervaringen?

Je mag sowieso zonder verder advies 3 pillen per dag nemen. Elke 8 uur 1 dus.

Volgens mij werken ze na een uur staat op de gebruiksaanwijzing.

Ik nam er voor het slapen gaan 1 en was dan nog steeds misselijk sochtends deze zwangerschap. Nam er dan nog 1 en meestal trok rond 1 uur de ergste misselijkheid weg.

Bij zwangerschap van Fenna kreeg ik zetpillen, maar ik hield echt niks binnen. Ondanks de pillen lag ik 2,5 week heel misselijk naar het plafond te staren. Daarna gewoon hele dagen misselijk ondanks de pillen…

Het zegt wat mij betreft dus heel weinig hoe anderen erop reageren.

Ik denk dat het ieder uur iets eten wel blijft. Ik had ook emesafene voor de ochtend en avondmisselijkheid. Ik moest tot een paar dagen geleden overdag ook elk uur iets eten. Maar ik hoefde gelukkig niet te spugen. Voel me intussen vrij goed en ben ook al een tijdje van de emesafene af :thumbup:

Helpt wat koude (chocolade) vla niet? :oops:

Volgens mij hielp het wle wat tegen de misselijkheid in het begin van me zwangerschap!