Zoals de tiel het al zegt, wat hielp bij jullie tegen de extreme misselijkheid.
Ik heb afgelopen week 4 dagen in het ziekenhuis gelegen,
heb nu medicatie.
Maar toch ben ik weer misselijk :?
Hoe lang duurde dit bij jullie?? Wat hielp er tegen??
ik heb het de volledige zwangerschap van mijn dochter last van gehad (28 weken) en bij mij hielp eigenlijk alleen het eten van een mok met half gele vla en half yoghurt iets
Hier hielp cola…
hoop eigenlijk dat net zoals bij mijn dochter gewoon weer weg is bij 15 weken.
Tot 28 weken :shock:, jeetje dat moet zwaar zijn geweest.
Hier tot 14 weken. Bij mij hielp emasafene wel.
HA raad hier aan:
-AA drink
-Zoute chips
Bij mij begint het langzaam ook erger te worden…bij Isa hielp cola drinken inderdaad een beetje. Heb net ook weer een blikje achterover geslagen.
En ik eet tegenwoordig bijna de hele dag wel iets. Ik moet zorgen dat ik geen trek krijg, want dan gaat het mis.
Maar goed, bij mij is het niet extreem. Ik heb ook nog niet overgegeven, alleen kokhalzen…
Heee, ik zie dat we precies even ver zijn :mrgreen: . Gefeliciteerd!
februari is nog een end weg…
Sterkte, ik hoop dat het snel dragelijk wordt :hug:
Bedankt voor de cola tip, maakte het vandaag iets dragelijker.
Ga ook die aa maar eens proberen, maar denk dat dit meer is tegen uitdrogen.
Voor je overeind uit bed komt koude meloen partjes. Hielp mij enorm goed (in combinatie met de emesafene)
Bij mij hielp het om de hele dag door af en toe een Sultanakoekje in mijn mond te stoppen. Inmiddels kan ik geen Sultana’s meer zien. Maar ze hebben me wel door een periode heen gesleept. En zo snel mogelijk iets eten zodra ik wakker werd.
@Tammy wrote:
Bedankt voor de cola tip, maakte het vandaag iets dragelijker.
Ga ook die aa maar eens proberen, maar denk dat dit meer is tegen uitdrogen.
ik heb nog gember tabletten zal ik die morgen f opgooien?
@Tammy wrote:
Zoals de tiel het al zegt, wat hielp bij jullie tegen de extreme misselijkheid.
Ik heb afgelopen week 4 dagen in het ziekenhuis gelegen,
heb nu medicatie.
Maar toch ben ik weer misselijk :?
Hoe lang duurde dit bij jullie?? Wat hielp er tegen??
tot 16 weken en daarna nog alleen smorgen over geven als ik net wakker was
helaas niet veel aan te doen :hug: :hug:
ik ben er voor je als ik iets kan doen gillen :-*
Ik heb een aantal weken bijna alleen maar fruit gegeten… Dat was het enige wat gewoon naar binnen ging zonder dat ik direct extreem misselijk werd.
Cola hielp inderdaad ook, maar dan voelde ik me weer zo schuldig, omdat ik ook ergens las, dat het weer schadelijk en zelfs vruchtafdrijvend :think: zou kunnen zijn… Maar goed, redelijk wat cola gedronken tijdens de eerste weken, en ik ben nog steeds zwanger
Sterkte!
Hier heb je helemaal niets aan: Maar bij mij hielp NIKS! Emasefene, nog een ander soort zetpil, gember, niks, niks, niks… Wat zwaar is dat! Het was een kwestie van “uitzitten” tot naar de 20 wkn toe en dan knapte ik op.
Hopelijk heb jij wel iets aan de tips van de anderen, het is bij iedereen weer verschillend.
Sterkte!
ps. sorry voor het deprimerende verhaal ;), maar moest het gewoon even van me afschrijven…
@Jillian wrote:
Hier heb je helemaal niets aan: Maar bij mij hielp NIKS! Emasefene, nog een ander soort zetpil, gember, niks, niks, niks… Wat zwaar is dat! Het was een kwestie van “uitzitten” tot naar de 20 wkn toe en dan knapte ik op.
Hopelijk heb jij wel iets aan de tips van de anderen, het is bij iedereen weer verschillend.
Sterkte!
ps. sorry voor het deprimerende verhaal ;), maar moest het gewoon even van me afschrijven…
hier ook hoor en wat ik ookal zei tegen tammy er is niks anders aan te doen dan uitzitten en je lekker zielig voelen dat mag!!
Hier ook tot 20 weken misselijk geweest.
Emasefene in combinatie met cola (zonder prik, tip van de gyn) hielpen hier wel redelijk goed.
Gyn gaf juist als advies om de prik van de cola te halen, anders raakt je maag daar weer door geprikkeld waardoor je nog misselijker kan worden.
Een stuk keukenrol oprollen, even in het glas (gaat bruizen) en je hebt cola zonder prik :thumbup:
Tamara ligt sinds vanmorgen weer in het ziekenhuis
Och Tamara :hug: Veel sterkte!
He bah, wat een ellende…
Veel sterkte hoor :hug: