Ons meisje is een slecht fruit eter. Ik blijf het trouw aanbieden, maar af en toe een hapje en dan houd het op.
Nu wil ik extra vitamine geven aan haar.
Welke vitamine gebruiken jullie?
Alvast bedankt!
Ingrid
Dit vind ik een hele goeie vraag :thumbup: Eva eet doorgaans dagelijks 1 stuk fruit maar het is ook wel een goed idee om soms vitaminen supplementen te geven.
Ik zou denk ik kiezen voor Davitamon. Als het goed is geef je haar ook dagelijks vitamine D ? Misschien zit dit ook wel in een combinatie.
Ik zal eens googlen.
Ik gebruik voor Robin de davitamon kauwtabletten voor 2 jaar en ouder. Mede omdat hij niet veel eet denk ik dat het een goede aanvullig is op wat hij krijgt. Zeker nu de ‘r’ in de maand zit
hier ook davitamon
Ik geef Kes ook davitamon kauwtabletten omdat hij zo slecht eet (en vit D tabletjes). De davitamon overigens alleen de maanden dat de “r” erin zit (al zijn dat er wel 8!)
ik geef tyg er 2 per dag
en dan heeft ie meteen genoeg vit D binnen
Hier ook…heb ook wel es andere merken geprobeerd (bijv. banaansmaak) maar dat vind Kris niet te kauwen. En met 2 tabletten (in de r maanden) krijgt ie alles naar binnen!
Hmm ik heb optimax gekregen, aanbevolen door DA. Maar helaas dat wil ze niet eten, ze zijn haar veel te zoet.
Toch maar de Davitamon proberen!
Bedankt meiden!
Maar als een kind genoeg fruit eet, dan hoeven die vitamines niet he? :oops:
Luuk eet namelijk elke dag twee stuks fruit.
Ik geef Sita ook kauwtabletjes met extra vitamines
ik ga een eigen webwinkel met vitamines beginnen. Is eind dit jaar klaar, maar er je kunt nu alvast een kijkje nemen.
edit beheer; link verwijderd
Er is een groot aanbod voor vitamines voor kinderen.
:oops: Of heb ik nu teveel reclame gemaakt. :oops: :oops: :oops:
Die davitamon zijn toch vanaf 3 jaar?
Volgens mij is alleen die optimax voor jongere kindjes. En die van Mootje haar site dan.
Hier krijgen ze kauwvitamines als de r in de maand zit.
Hallo,
Ik geef mijn dochter de beertjes vitaminen van Optimax.
Het zijn kleine beersnoepjes (zoals zij dat noemt) en vanaf 1 jaar mag je ze gebruiken. Ik heb de smaak naturel maar ze verkopen ze ook in aardbeien smaak. Het zijn multivitaminen en mijn dochter denkt dat het snoepjes zijn en vind ze erg lekker.
s’avonds na het eten zegt ze standaard “nu beersnoepje” . Ik heb ze zelf geproefd en zijn inderdaad mierzoet (ik vind ze niet lekker) dus kan me voortsellen dat niet iedereen het lekker vind.
Succes gr. Rachel
Eet ze alleen slecht fruit? Dan zou ik geen extra vitamines geven. Dan krijgt ze met de rest wel genoeg binnen. In groente, sapjes etc. zitten dezelfde vitamines als in fruit.
Kirsten krijgt ook Davitamon. Ze vraagt er dagelijks zelf naar. Voor haar is het een soort snoepje. Lekker makkelijk 8)
Ik geef geen extra vitamines. Denk ook dat het overbodig is bij een gevarieerd eetpatroon. Net wat Mutti zegt, als ze wel groente’s eet (aardappels zijn ook groentes) en sapjes dan is dat ook voldoende.