Expres een "ongelukje"

Hallo iedereen,

mijn dochter is nu 2 jaar en 3 maanden en ik ben nu bezig haar zindelijk te maken. Ze is er ook echt aan toe, want ze vindt het geweldig om op de wc te gaan (noemt zichzelf dan ook altijd een Gotuh meid). Maar nadat het een week of 2 heel goed is gegaan, is ze weer begonnen ongelukjes te krijgen.



Eerst dacht ik nog dat het idd ongelukjes waren, en er zitten ook wel eens echte ongelukjes tussen…

Maar het gebeurt regelmatig dat ze zegt dat ze moet plassen, dat ik haar op de wc zet, een tijdje wacht en er niks komt. Dan zegt ze: klaar mama, dus ik haal haar er weer af… 5 minuten later hetzelfde verhaal en dan is ze net van de wc af en dan gaat ze in haar broek staan plassen.



Van de week heeft ze het 3 keer op een middag gedaan… toen heb ik haar in haar blote billen laten rondlopen… gek genoeg kon ze toen wel weer op de wc plassen.



Hetzelfde heeft ze al een paar keer gedaan met poepen, lekker op de vloerbedekking…



Dus wat te doen? Maar weer terug naar de luiers, ondanks dat het meestal heeel goed gaat en ze het zelf aangeeft als ze moet? Of doorgaan en ongelukjes die expres gaan blijven afstraffen met in de blote billen blijven lopen?

luier om geven :slight_smile:

brittany heeft dat ook en heb dus ook vloerbedekking

Van der zomer wel weer proberen