Expeditie Robinson

Ik kijk ook!

Het is allemaal nog wel een beetje soft… O, zo erg, nu moeten we iemand wegstemmen en jullie zijn allemaal zo leuk… hahaha, dat laten ze straks nog wel los.

Vond het wel jammer dat Everet er uit ging. Ik vond hem wel leuk ogen, zo op het strand :mrgreen:

hahaha ik keek ook wel graag naar hem :slight_smile: vind het een erg mooie man

Is nog niet zeker dat hij eruit is. Hij moet nog de strijd aangaan met die vrouw (ben haar naam kwijt) op Duivelseiland.

Vond het ook erg jammer dat ze Everon eruit gingen stemmen, vond het een leuke gast, ook leuk om te zien :mrgreen: Maar ik hoop dat hij wint van die Zimra oid en er in blijft! :smiley:

Mijn man hoopt juist dat Zimra er in blijkt :wink:

Hoewel ik vorig jaar die actie van Fatima echt fout vond, maakte zij het spel uiteidelijk juist wel weer heel spannend. Ik ben benieuwd wie er dit jaar het slimst is wat betreft het spelen van het spelletje. Ik hoop ook dat ze snel de nieuwe groepsindeling gaan doen met die 2 oudere kandidaten erbij. Nu voelt het nog een beetje als een voorspel. De interactie gaat natuurlijk heel erg veranderen als de mannen en vrouwen door elkaar gaan.

Die Veronique vind ik eerlijk gezegd een beetje irritant. Al vanaf het begin. En Sanne ook een beetje. Anna Alicia vind ik vooralsnog echt een leuke meid. Geraldine had ik wel wat van verwacht, maar die is nog een beetje stilletjes.

Bij de mannen weet ik het nog niet zo. Ik weet ook de namen nog niet. Wel leuk dat de 2 jongens die in het echt goed bevriend zijn met elkaar, dat niet met de rest hebben gedeeld. Op zich is dat wel een slimme actie.

poeh… wat wordt er veel gevloekt zeg…

Inderdaad, erger me daar best aan.

En deze had ik niet zien aankomen, Geraldine eruit :shock:

ik vermoed da geraldine er niet uit gaat omdat veronica graag weg wil en lichamelijk ook niet meer kan

Ik denk ook dat Veronica haar plaats gaat afstaan. Maar dan moet Geraldine wel terug naar een groep die gelogen heeft tegen haar.

maar dat gold voor edith nauur;ijk ook

Zoooo… en toen was het afgelopen met aardig en lief zijn :wink:

Ik moet zeggen, ben wel blij dat de groepen nu gemixt zijn. Was wel een beetje klaar met het gejank van de meiden zeg…

Ben heel erg benieuwd hoe het nu verder gaat. Het zou mij ook niet verbazen als Veronica weggaat i.p.v. Geraldine, want deze aflevering eindigde anders dan normaal.

Dan zullen ze haar de volgende week eruit gooien als het nu niet lukt. ) denk ik)

De mannen willen met z’n alle naar de samensmelting.

Ik ben benieuwd of die Valentijn het lang gaat volhouden als er straks bijna tot niks meer te eten is. Het meisje heeft geen extra vetten op zich.

maar het meisje is wel model en dus gewend aan weinig eten en op rantsoen staan. Ik denk dat zij, met af en toe een maaltijd zoals gister, het qua reserves heel lang kan volhouden.

nou, ik denk ook dat veronica eruit is omdat het einde anders was, maar aan de andere kant hoor je een van die jongens tegen pauline zeggen dat anne de volgende is. (en vind dat zo;n leuke meid!)

ik vond het wel leuk dat het andere team gewonnen had. hoeveel commentaar die sanne had over de team samenstelling en dan toch gewoon winnen. doet robert goed :smiley:

@knipoogje1983 wrote:

maar het meisje is wel model en dus gewend aan weinig eten en op rantsoen staan. Ik denk dat zij, met af en toe een maaltijd zoals gister, het qua reserves heel lang kan volhouden.

Ja dat is ook weer zo.

ik ben ook benieuwd of dat “wij willen met de mannen door” blijft staan. Er ontstaat vanzelf een nieuw groepsgevoel denk ik en als de dames slim zijn, zetten ze een charme offensief in en maken ze een nieuw complot. Als Geraldine blijft moet ze zich gewoon in het openbaar gaan afzetten tegen Anne, die dan zogenaamd met de rest mee doet (onder het mom van haar eigen huid redden), maar dan wel door te proberen Pauline mee te krijgen ( dan is het 3 tegen die) en dan extra stemmen in te zetten en 1 van die 2 dikke vrienden er uit te stemmen :wink:

meisje, maar niemand weet dat het dikke vrienden zijn en volgens mij doen ze ook op het eiland niet extreem vriendelijker tegen elkaar dan tegen de rest.

Klopt, maar het is wel duidelijk dat ze samenspannen. En aangezien Pauline nieuw is, is zij waarschijnlijk nog het makkelijkst mee te krijgen :wink:

daar gaan we weer!

En zoals we al dachten, Veronique eruit, Geraldine erin… Ben heel erg benieuwd hoe ze het nu verder gaan spelen!!!

Heerlijk weer al die complotten.

Vind het wel prettig dat de deelnemers na het stemmen zo open zijn.

Merk verder geen haat en nijd, dat was andere jaren wel anders.

Domme zet, die laatste stemming. Ze stemmen Valentijn eruit allemaal, omdat die zwak is volgens hun, maar ze gaan nu juist naar de samensmelting en dan is het ieder voor zich, dan had je beter een sterke eruit kunnen gooien…? Volgende week dus de samensmelting en dan Valentijn of Zimra er nog bij! Zimra zal wel winnen, die heeft flink zitten studeren op die cijfers en letters :slight_smile:

Ik was trouwens blij dat die Robert eruit ging laatst, wat een vreselijke vent zeg…