excell vraag!

ik wil in Excel in een cel automatisc een datum laten invoegen en dan voor heel 2012.

Ik weet niet meer of dat kan en hoe ik dat dan doe.

Kan iemand me hier mee helpen?

=VANDAAG()



Dan heb je vandaag en wordt automatisch geupdate zodra je de file opent.

dan zet ie de datum neer van de dag dat je de file opent?

Het is niet mogelijk dat ie dan doortelt voor het hele jaar he?

als je in een cel een datum intoetst, kan je die toch helemaal naar beneden doorslepen? als je dat hebt gedaan, dan kan je aanklikken dat hij de maanden enzo moet doortrekken

het moet per tab…, elke dag komt op een tab…

is voor mijn werkgever, ze wil er een soort van agenda van maken maar dan met meer invul mogelijkheden.

dan kan je toch naar rechts doorslepen :wink:

over de tabs heen? elke tab weer?

nee, de cel waar je helemaal linksboven (a1 misschien) 1-1-2012 hebt ingevuld. rechtsonderin van die aangeklikte cel krijg je als je er met je muis overeen gaat, een zwart plusje. dat aanklikken, en dan helemaal doortrekken tot je bij 31-12-2012 komt

Er is volgens mij geen methode waarmee je de namen van verschillende tabs in één keer automatisch kunt maken :think:

Of ik moet een te oude versie van excel hebben dat kan best :smiley:

Nee volgens mij kun je niet iets autom. laten doorlopen over alle of meeredere tabs.