Exames

Zijn er hier dan misschien ook nog mensen die ook nog een kind hebben die nu in spannende afwachting is of hij/zij geslaagd is voor zijn/haar examen?



Of ben ik de enige met een kind van 16, die toch nog een kind wil? :slight_smile:

Spannend!

Hier ook een kind van 16 maar die zit nog maar in 4 atheneum dus voorlopig nog geen examen.

Hier overigens geen kinderwens meer hoor , maar dat ter zijde.

Ja is echt heel spannend, mijn oudste heeft ooit eens een klas overgeslagen waardoor hij een vroege leerling is, hij wordt pas eind oktober 17, en als hij dan geslaagd is, zou hij dan al bezig moeten zijn met zijn HBO.



Hij doet nu dus Havo 5 :slight_smile: )

Hier heeft de vierde ook een klas overgeslagen. Maar die zit nu nog maar in de eerste, maar zal dus ook vrij jong van school komen. Hoewel hij nu op het vwo zit dus dat is toch zes jaar ipv vijf. Scheelt weer.

JAAAAAAAAAAAAAAAAA JOEPIE JOEPIE JOEPIE!!! Ben zo blij blij blij…



:dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance:



Kortom, het spannendste bericht is binnen en hij is GESLAAGD voor zijn HAVO… Ben helemaal trots!!! Volgend jaar gaat mijn zoon van 16 dus gewoon HBO doen!! Echt geweldig.



Dan alleen niet echt meer een plekje voor hem hier op het forum :slight_smile:

gefeliciteerd !!!



en sterredag, blijf je toch in deze hoek hangen

haha ja dat kan ook natuurlijk :slight_smile: Hij heeft tenslotte nog steeds die leeftijd, al doet hij HBO :slight_smile:



Hij is trouwens ook nog eens met goeie cijfers geslaagd. 1 kleine onvoldoende voor Nederlands (5,4) verder alles hoger dan een 7 en voor het vak waar hij het meest bang voor was (haalde hij heel vaak zware onvoldoendes voor) had hij het hoogste cijfer 8.2, en zelfs 1 van de hoogste cijfers van de school voor dit vak (M&O)



Dus over 2 weken, gaat een trotse moeder 135 KM rijden om bij de diploma-uitreiking te zijn.

gefeliciteerd met het diploma van je zoon :thumbup: .

Het lijkt nog zo ver weg als je oudste bijna 8 wordt… maar de afgelopen 8 jaar zijn hier zo snel gegaan…

Dank je wel!!! En ja de tijd vliegt voorbij hoor, dus geniet van elk moment dat je hebt met je kind. Voor je het weet worden ze volwassen, krijgen ze de baard in hun keel, gaan ze scheren, krijgen ze hun diploma jeetje zeg. Ik heb gewoon een kind die bijna volwassen is.



Dat is toch een ander soort relatie. Je praat op niveau, en het is ook wel weer mooi om te zien als je kind het goed doet en je trots kan zijn op wat al die jaren van opvoeding en missers toch nog een prachtig resultaat hebben opgebracht.

Gefeliciteerd!