Evi kan niet uit de borst drinken, fles geven?

hoi meiden! groooooooots en meeeeslepend nieuws: Evi heeft om 12.00 uur aan de borst gedronken! :dance: :dance: :dance: Natuurlijk zijn we er nog laaaaaang niet, maar het is iets he…als ze het een keer kan kan ze het mischien nog wel een keer… :pray: Het was zo fijn om dat poppetje ook eens aan mijn borst te hebben…puur genieten!

We waren gisteren begonnen met het aanbieden van een fles (de tommee tippee) met afgekolfde melk, en dan volgens de manier zoals op borstvoeding.com staat aangegeven. Volgens mij heeft ze het beter door nu ze de fles krijgt…dus hartstikke bedankt allemaal!

ik heb trouwens een afspraak voor a.s. dinsdag bij een prelogopediste in Rosmalen, die afspraak laat ik wel gewoon doorgaan. :thumbup:

:clap: :clap: :clap: voor Evi, en voor jou omdat je zo’n doorzetter ben…

Wauw wat geweldig joh, hartstikke goed! :clap: :clap: :clap:

Jullie komen er wel :thumbup: :smiley:

Wat goed joh!! :clap: :dance:

Lijkt me heerlijk om ook eens Evi aan de borst te hebben i.p.v alleen maar Lola, fijn hoor! :inlove:

:clap: voor mama en Evi! :inlove: :-*

OOOOOOO Esther wat goed!!! :clap: :dance: “go Evi” :dance: :clap:



Fijn dat ze het zuigen nu oefent uit de fles, en zo te lezen baart die oefening weer kunst!



En zelf nog een logopediste gevonden lees ik!? Top! Ik probeerde in contact te komen met een praktijk bij jullie in de buurt, maar hadden denk ik herfstvakantie? Nou ja had ze een mail gestuurd. Niet meer nodig dus :mrgreen:

lief van je Tanja, dank je! maar zelf al gevonden (lang leve google…)

Evi drinkt nu overdag uit de borst en snachts uit de fles. Om de een of andere reden krijgt ze snachts de slag niet te pakken…maar dat zal vanzelf wel komen denk ik. De tommee tippee fles is echt een fijne fles om het zuigen te oefenen, lijkt het meest op een borst! :thumbup:

Wat fijn voor jullie, ik hoop dat ze straks alle voedingen live kan drinken!



Je bent een doorzetter en dat wordt beloond!

Es, hoe ist nou?? Gaat het nog steeds goed? Drinkt ze ook 's nachts bij jou?

Evi drinkt nu 6 van de 8 voedingen uit de borst, de nachtelijke voedingen krijgt ze afgekolfde melk van papa. Bevalt eigenlijk wel goed, dus we houden het maar zo. Dus als Lola wakker wordt maken we Evi ook wakker, ik geef Lola de borst en Tim geeft Evi de fles. En zo kunnen we samen na een half uurtje weer verder slapen…goed te doen hoor!

:dance:

Evi kan nu op 1 manier goed aanhappen. Helaas nog niet in rugbyhouding. Als ze dat kan dan kan ik ze tegelijk gaan voeden…maar dat is nu nog een beetje te ambitieus voor ze. :mrgreen:

Oh, wat goed joh! Eigenlijk drinkt ze dus alles bij jou. Geweldig! En zo 's nachts is inderdaad wel een hele fijne manier. De lusten en lasten goed verdeeld.

Hoe vind Jip het allemaal eigenlijk?

jaaa evi kan nu ook in rugbyhouding drinken…dus kan ik ze tegelijk voeden! :dance:

Helemaal super! :thumbup:

En wederom een strálende foto, ooooh dat handje op je borst :inlove:

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik kom deze week nog kijken!!