Hoi
Ons ventje loopt sinds een maandje of 2.
Maar ik merk dat hij nog heel vaak zijn evenwicht verliest en valt. Niet een keertje, maar echt vaak.
Hij loopt er soms bij alsof ie zeg maar een beetje te diep in het glaasje heeft gekeken en dan struikelt hij gewoon over zijn eigen voeten lijkt wel. Of hij verliest zijn evenwicht en valt.
Is dit normaal bij een pas lopende dreumes?
Of moeten ze hun evenwicht al goed kunnen bewaren?
:think:
Groetjes, Marieke
Doet hij dit ook op blote voetjes? Zo nee, dan zou het wel eens aan zijn schoentjes kunnen liggen…
Doet hij dit wel op blote voetjes, zie je dan aan fwijking van een voetje wat wellicht iets naar binnen staat gedraaid?
Als je je echt zorgen maakt zou je altijd advies bij de ha kunnen inwinnen…
Ik herken het nl niet als ik kijk naar mijn oudste dochter toen zij begon te lopen…
eerste wat in mij opkwam was idd de schoentjes… mits het op schoentjes gebeurt dan.
Te kleine, maar ook te grote schoenen kunnen voor de nodige valpartijen zorgen. Loopt natuurlijk ook niet fijn.
Herken het verder van onze kinderen niet.
Die liepen allemaal laat… maar wel direct goed en stabiel. Tempo ligt nog niet hoog bij de jongste, maar hij loopt wel stevig dus. Hij valt eigenlijk alleen als hij sneller wil dan zijn benen bij kunnen houden :lol:
Ik herken het wel, een van mijn kinderen deed dat ook enna goed kijken zagen we dat zijn voetjes wel erg plat zijn.
Naar eh zo’n voetenman geweest :lol: Ff geen idee meer hoe die heet, maar die constateerde idd platvoetjes, raadde echt stevige schoenen aaan die je normaal niet zou kiezen voor een dreumes, zoals timberlands bijvoorbeeld. Het werd steeds beter. Hij heeft nog wel stevigere schoenen nodig, maar heeft er verder geen last van.