Hallo,wij zijn Geraldine en Patrick uit Rotterdam.Wij proberen al 1,5 jaar om zwanger te worden,en sinds kort weten we dat we 5 weken zwanger zijn.Maar nu komt het:vandaag naar de gynaecoloog geweest in het IJssellandziekenhuis,en die kon niet veel vinden,op een baarmoeder en een vruchtzakje(goed uitgelegd :oops: ?).
hij kon dus niet zeggen hoe of wat.Hopen maar dat t positief uitpakt!Iig volgende week een nieuwe inwendige echo.Zo dat was de voorstel ronde.
en heel veel suc6 dat het toch goed mag zijn :pray:
Dankje!!!maar is tog vrij normaal dat ze bij 5 weken niet veel kunnen ontdekken??? :oops:
Ja hoor ik heb je berichtje niet goed gelezen geloof ik.
Ik dacht dat hij helemaal niks kon vinden, snapte het ook al niet :oops:
Maar na 3 keer gelezen te hebben snap ik 'm :shifty:
Gaat helemaal goed komen :thumbup:
Bij deze
welkom en veel plezier hier
welkom en gefeliciteerd
(en ze zien idd nog weinig hoor met 5 weken met 7 tot 9 weken moet er toch dan wel wat te zien zijn)
veel plezier hier!
dankje!maar erg gerust zijn we nog niet,want de gynaecoloog klonk niet echt positief(of we wilden t niet horen),hij zei wel of het is te vroeg voor een echo(wat ik nu van meerdere heb gelezen/gehoord),of t is een miskraam…nu maar hopen op t eerste.We zijn nu 1,5 jaar bezig om zwanger te worden.Volgende week gan we weer voor een echo,maar is daar dan al veel meer op te zien? :oops:
inwendige echo is altijd wel wat duidelijker maar garantie is er nooit!!
ja,heb nu al een inwendige echo gehad,volgende week waarschijnlijk weer
Komt vast helemaal goed :hug:
hopelijk zie je volgende week een mooi mini frummeltje zitten
welkom!!
en gaat vast helemaal goed komen :thumbup:
welkom.
Hopelijk heb je volgende week meer duidelijkheid
Hoi hoi,
Welkom.
Hoop dat alles goed uitpakt!!!
We wonen volgens mij vlak bij elkaar.
Groetjes
O…is dat zo? Wij wonen in Zevenkamp tegen Nesselande aan.en ja nu maar hopen dat ze volgende week meer kunnen zien op de echo.Normaal gesproken doen ze toch pas een echo bij 8 weken?tsja weet t deze week gaat enorm lang duren…
Oooo oké, ik woon zelf in Alexanderpolder. Dacht omdat je bij het IJsselland loopt moet het wel dicht bij elkaar zijn.
Succes met alles.
Groetjes
Welkom hier een succes!
dankjewel allemaal!!!
Welkom hier en veel forum plezier
tog wel zenuwachtig voor morgen… :oops: