Eventjes voorstellen

Hallo,

Ik ben Angel-eyes. Mijn nickname omdat mijn vriend altijd zegt dat ik van die engelen oogjes heb :oops:

Ik ben 26 jaar en woon in Almere Stad. Mijn vriend en ik gaan in maart trouwen en we hopen dat we het daarna kunnen bezegelen met een babytje :lol: …

Liefs angel

Hallo,

Welkom hier en veel forumplezier… :dance:

Liefs,

Noortje

hoi

welkom en veel plezier hier

Hoi angel

fantastisch! Leuk dat je hier vantevoren al komt meelezen en kletsen. je kunt veel tips opdoen over zwanger worden. TIP 1: bel eens met de verloskundigen in jouw buurt. veel verloksundigen hebben tegenwoordig een spreekuur voor vrouwen met een kinderwens. ze willen dan VOOR je zwanger gaat raken al een keertje met je praten over te nemen maatregelen etc. Misschien een idee?

Alvast een fijne trouwdag gewenst in maart (ben zelf ooit op 18 maart getrouwd en was stralend weer)

Liefs

carina

welkom!!

Welkom op dit leuke forum en veel succes met “trying”!

Dank je wel iedereen :smiley: Hoop dat het niet erg is, dat ik nu ook lid ben hierzo, terwijl we pas eind februari gaan stoppen met de pil? :oops:

Liefs Angel

@Angel-eyes wrote:

Dank je wel iedereen :smiley: Hoop dat het niet erg is, dat ik nu ook lid ben hierzo, terwijl we pas eind februari gaan stoppen met de pil? :oops:

Liefs Angel

Tuurlijk niet meis! Iedereen is welkom. Je kindje is nu toch ook al een soort van op komst. Alleen nog niet fysiek zeg maar. Het is nu nog en engeltje, toch?

Heel veel plezier op dit forum!

Groetjes Nati

veel forum plezier en

Welkom en veel schrijfplezier!

Dank je wel iedereen :lol:

welkom en veel forum plezier