even zeuren...

Herkennen jullie dit?

Ik ben nu 22 weken zwanger en heb een dreumes van bijna 2jr rondlopen. Ik vind de zwangerschap echt dodelijk vermoeiend, ik kom gewoon nauwelijks tot rust. Ik heb ook veel last van een zware, zeurende buik en regelmatig ook pijn. Mensen in mijn omgeving zeggen dan; doe rustiger aan, of neem vrij. Maar eigenlijk vind ik werken veel rustiger dan thuis achter mijn dreumes aanrennen :oops: Ook laat ik hem niet gemakkelijk bij het kinderdagverblijf als ik zelf thuis ben, dat voelt op een of andere manier ook niet prettig. 's Avonds ben ik vaak opgelucht als hij in bed ligt, en zelf naar bed gaan doe ik dan ook niet snel aangezien ik dan eindelijk tijd voor mezelf heb.



Ooh, nu ik dit teruglees voel ik me een enorme zeur. Ik merk alleen dat ik zo eigenlijk helemaal niet echt van de zwangerschap kan genieten, en omdat ik moe ben eigenlijk ook mijn zoon te druk vind :oops:

Ik vind het geen gezeur hoor. Ik snap je volkomen. De zwangerschap bij Lars was voor mijn gevoel ook minder druk.



Nu met de 2e zwangerschap vind ik het ook zwaar en druk. Ik mag nog 2 weken werken voordat mijn verlof begint. Lekker doorwerken tot 4 weken van tevoren. Vind het inderdaad ook meer ontspannend dan de dagen dat ik thuis ben. Moet zeggen dat ik wel lekker naar bed ga, als Lars 's middags ook ligt.

Heel herkenbaar hoor meid :hug:

En even van je af"zeuren" mag altijd!



Ik ervaar het momenteel ook zo. En het lijkt wel of ons ventje het aanvoelt, dat elke stap me (bij wijze van!) te veel is, want het lijkt wel of hij alleen maar drukker en humeuriger wordt… :shifty:

Het is tegenwoordig echt meteen gillen en krijsen als hij iets niet mag of zijn zin niet krijgt, en dat is dodelijk vermoeiend… Ook slaapt hij de laatste tijd erg slecht.

Nou ben ik ook nog pas flink ziek geweest (buikgriep) en dat hakt er behoorlijk in. Was woensdag weer wat opgeknapt en 's nachts hele nacht in het ziekenhuis geweest omdat ik dacht dat mijn vliezen gebroken waren (was gelukkig niet!!!)

Dus ben zelf ook oververmoeid en stress kost ook gewoon energie.



Mijn buik begint ook behoorlijk in de weg te zitten. :o



Slaapt je zoontje 's middags nog? Anders idd die tijd lekker voor jezelf nemen!! Of 's avonds lekker een lang bad of douche om goed te ontspannen!

Of in het weekend je man inschakelen en bv lekker met een vriendin gaan lunchen ofzo!



Hou je taai!!!



Groetjes, Marieke