Even zeuren hoor

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

soms he…soms…wil ik haar wel even een paar uur achter wat metertjes behang plakken. Goeiegenade nog aan toe zeg. Klieren, zeuren, niet luisteren, schoppen en slaan en gillen als ze haar zin niet krijgt. Ben het even he-le-maal zat…Heb haar nu op haar bed geparkeerd…

(en zonet uit frustratie een keukenla iets te hard dichtgemikt…en nu ligt de plastic achterkant doormidden :shifty: kon er ook nog wel bij…)

:hug: :hug: :hug: :hug:

ik weet hoe het voelt…

herkenninggg :mrgreen:

nog even meis en ze mag naar school

is uitdaging, andere kids om er heen

succes en sterkte

:hug: :-* zo herkenbaar vandaag… misschien overgewaaid :twisted:

ik kon het zelf getypt hebben. Heb hier geleerd dat het overwaaid. :hug:

Oooooohhhhh, FIJN om herkenning te lezen!!!

Mennnnn… Hier ook een ontzettend verveldende, niet luisterende, uitdagende, driftige, dwarse, jankerige, opstandige, nee-zeggende, etc. peuterpuber! Vooral tijdens het voeden van zijn kleine broertje… :evil: Moet Jesse dan soms wel 2-6x weg leggen omdat hij dan echt iets doet wat niet genegeerd of door de beugel kan! Grrrrrr!

Ben maandag op de namiddag ff 't huis uit gevlucht. :oops:

Manlief was thuis en er gebeurde wat wat voor mij echt de druppel was. Ik zei: Je red je k*nt maar ff! Ik MOET er ff uit!

Gelukkig was gisteren weer een gezellig dagje :inlove: Hij heeft dan wel momentjes, maar die zijn te goed te handelen!

Vandaag heb ik ff tijd voor mijn kleine mannetje, Tycho is bij de gastouder (1x in de week op woensdag, 6 uurtjes. Moet toch uren afnemen dus dan maar een dagje voor de kleinste :inlove: )

Hopelijk volgen er (veeeeeel!) meer van deze (de gezellige) dagen :pray:

Ben er ook wel ff klaar mee!

Werk op het moment ook nog niet en heb helemaal ggen ik-tijd. merk toch wel dat ik daar zolangzamerhand wel aan toe ben :oops: Ff weer Ankie zijn en niet alleen maar mama :oops:

Hoe is’t bij jullie?

Hier lijkt het inmiddels weer (even) overgevlogen :wink:

De afgelopen 4 dagen weer gezellig thuis! :inlove:

Hopelijk blijft het voorlopig zo :pray:

Heeft iemand nog een vierkante meter muur over :evil: ik lever lijm, plaksel en peuterpuber :roll:

Gelukkig ligt ie nu weer lekker lief te slapen en gaat het met vlagen. Maar memmie we kunnen elkaar een hand schudden. Hier ook vooral tijdens het voeden :shifty: en helemaal niks van papa willen weten :roll: nou is ie ook nog steeds ziekies dus z’n lontje is al korter- en aangezien ik keelpijn heb en me ook niet 100% voel het mijne ook :shifty:

Ik hoop :pray: en duim :thumbup: :thumbdown: dat de spook gauw over is :shifty:

hihi misschien zit het hem wel in het weer ofzo :lol:

Sara is nu ook weer goed te hanteren gelukkig! Nog wel veel uitproberen en direct een enorm gegil opzetten als ze haar zin niet krijgt…maar 1 of 2x waarschuwen is voldoende momenteel 8) Vandaag heeft ze trouwens haar knuffelpinguin op de gang gezet omdat ze niet luisterde :lol:

:lol:

Ik geef Tycho wel eens een tik op zijn luierbillen.

Had 'ie laatst bij de gastouder iets gedaan wat niet mocht, liep 'ie zelf al naar de keuken en sloeg 'ie zichzelf op zijn luierbillen :inlove:

… herkenbaar dat gillen en krijsen wanneer mijn antwoord NEE is…vreselijk!

@Ninanien wrote:

Sara is nu ook weer goed te hanteren gelukkig! Nog wel veel uitproberen en direct een enorm gegil opzetten als ze haar zin niet krijgt…maar 1 of 2x waarschuwen is voldoende momenteel 8) Vandaag heeft ze trouwens haar knuffelpinguin op de gang gezet omdat ze niet luisterde :lol:

Lasse heeft een paar weken ook ineens gehad dat hij hysterisch ging gillen als het niet ging zoals hij wilde. Dat is gelukkig wel weer voorbij.

Lasse is nu vooral heel erg druk - maar ja wat wil je oefenen op school - volgende week jarig - die vent met die sik in het land - weer of geen weer ik ga af en toe een flink stuk lopen en hij lekker op zijn fietsje - of ook lopen. Maar even niet dat getetter of gestuiter om me heen.

@Bella wrote:

@Ninanien wrote:

Lasse heeft een paar weken ook ineens gehad dat hij hysterisch ging gillen als het niet ging zoals hij wilde. Dat is gelukkig wel weer voorbij.

Lasse is nu vooral heel erg druk - maar ja wat wil je oefenen op school - volgende week jarig - die vent met die sik in het land - weer of geen weer ik ga af en toe een flink stuk lopen en hij lekker op zijn fietsje - of ook lopen. Maar even niet dat getetter of gestuiter om me heen.

Herkenbaar, zowel het gillen als het naar buiten gaan…

Ik moet dan echt letterlijk even wat lucht krijgen…

Laat ze buiten rausen of neem de duowagen mee en ga flink stappen…

Boterham in de hand, flesje water mee… en weggggg…

Even niet thuis… :snooty:

Hier vooral een grote mond!

Stommerd tegen mijn beppe zeggen omdat ze het zat is dat zoveel mensen naar school vragen enz :? .

Ik vind het moeilijk want ik snap de emoties maar ze kan zich niet zo gedragen…

:hug: