Even zeuren hoor. (in bad poepen)

AARRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH :twisted: :twisted: :twisted:



Zondag Hieke in bad gezet. Mijn moeder erbij, reuze gezellig. Hieke helemaal ontspannen :angel: en kakt het hele bad vol. Echt, ze ging mooi op haar knietjes zitten, kijkt je aan met zoā€™n dopey blikt en tsjaakaaaa lanceren maar. Moet je poepen Hieke? ā€¦ even stilā€¦ jaā€¦ te laat dus. :wall: :wall: :wall: Heel het bad eronder, alles vies. Speeltjes, boekjes, kindā€¦ alles. Gatverd*mme. :sick: Ok, bad uit elkaar (Bibabad), wassen. Vandaag weer in bad, net voordat we naar de verjaardag gaan van een vriendje van het kdv. En ja hoor!!! :doh: :doh: :doh: :doh: had ik dus net alles helemaal in elkaar zitten frutten (die stopā€¦ wat een ramp, zit nog niet goed) en nu zit het dus wƃĀ©ĆƒĀ©ĆƒĀ©ĆƒĀ©ĆƒĀ©r in de wasmachine. Alle speeltjes weer in een emmer met allesreiniger en kon het kind weer op de commode wassen. :wall: :wall: :wall: :wall:



Wie er nog durft te beweren dat kinderen niet in bad poepen is niet veilig in mijn buurt vandaagā€¦!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen:



Zo, dat lucht op.

hahhah sorry moest er wel om lachen, fenna poept ook wel eens in bad, maar dat zijn van die keuteltjes die je er zo uitschept dat zit niet overal

Ik kan me je frustratie wel voorstellen hoor, succes met de schoonmaak.

Maar toch moet ik stiekum ook even lachen. Ik zie het namelijk voor meā€¦ :lol:

hier nog nooit gehad :mrgreen:

maar wel irri he :wink:

Ik kan er (inmiddelsā€¦ :roll: ) ook wel om lachen, maar ooooohhhh wat baalde ik net. :evil: :wall:

haha ka water ontspant weet er alles vanaf werk in de gehandicaptenzorg niks werkt zo goed als een warm bad voor ze :wink:

hmm ik kan me voorstellen dat je ff flink baalde! Het is ook een viezigheid dan. En een gedoe om daarna alles weer fris te krijgen.



Ik lees dat je een bibabad hebt. Is dat te gebruiken in een douchekabine?

Ik had het laatst ook met Juul, Ik zat lekker gezellig met Juul in bad, ik merkte wel op dat hij mij op eens heel stilletjes zat aan te kijken. Ik zei nog tegen hem, ā€œJuul, je bent toch niet aan het poepen??ā€ Even later zag ik ze drijven, onee!!! Ik uit bad, afgespoeld onder de douche, Juul uit bad, ook maar onder de douche gezet, waar hij een ontzettende hekel aan heeftā€¦



Op dat moment kon ik er niet mee lachen, maar eenmaal in de kleren en de rommel opgeruimdā€¦ :mrgreen:

Nu weet ik ook hoe mijn ouders zich hebben gevoeld, toen ik dat bij hun deedā€¦ :mrgreen:

Ahhā€¦ :hug:



Dana heeft van de zomer vaak in zoā€™n opblaasbadje buiten gezeten. Op een keer ging ze uit het badje, ernaast zitten, ook zo op de hurken, handjes op de knietjes, en ja hoor, ze legde keurig netjes een dikke drol precies naast het badje neer. :mrgreen:

OOOH yakkkie zeg. Kan me je frustratie wel voorstellen.



Hier ook eens gebeurd. Tim was net geboren en kreeg thuis zijn allereerste wasbeurt in de tummytub. Hubbie had de eer, geholpen door de kraamhulp.

Ik had net een ks gehad en stond er dus bij te kijken en te filmen natuurlijk.



Ineens hoor ik hubbie iets roepen (wat ik hier niet zal herhalen :wink: ), ik zoom in en wat ziet ik : spuitpoep door de hele emmer :sick:



Dat zullen we iig nooit meer vergeten.



Sterkte met wassen iig :hug:

:hug: Ik herken dit ja, mijn dochtertje heeft dat ook eens gedaan. Maar troost jeā€¦gaat wel weer over. Tot die tijd niet meer vragen of ze aan het poepen zijn wanneer ze van die lekkere bekkies trekkenā€¦ :lol: meteen uit bad boven de w.c. hangen!!! Succes met wassen!



Liefs, Dores.

Noa heeft dat ook zoooo vaak gedaan! Gelukkig geeft ze het nu zelf aan als ze in bad zit en nodig moet, dan roept ze: ā€œMama, uit! Poepie doen!ā€ :inlove:

Dus het gaat over, maar irritant is het wel jaā€¦

Ik begrijp je boosheid wel maar aan de andere kant moest ik er wel om lachen .

Het kan erger,onze jongste dochter (nu 15 jaar) had de gewoonte iedere ochtend haar poepje te doen,vervolgens haar luier uit te doen en dan ermee kleien :?

Haar hele ledikantje moesten we per week een aantal malen helemaal soppen ,ik wastte me een breuk aan het beddengoed :lol:

Mijn man dacht toen de oplossing te hebben en de luier met schilderstape vast te plakken ā€¦foutje ze ging gewoon via een omweg :mrgreen:



Ik kon er toen helemaal niet om lachen,heb zelfs jankend in die kamer gestaan.

Gelukkig kan ik dat nu wel ,alleen als ze weet dat ik dit vertelā€¦

dan moet ik me verstoppen vrees ik :wink:

Zooooo wat een verhaal zeg! :shock: :shock: :shock:



Ik zie jou al door het huis rennen achtervolgd door je nu 15 jarige dochter met de deegroller :mrgreen:

Oooh echt als ze dit weet heā€¦ :roll:



Dit vergeet jij dus ook nooit meer ,mijn schoonzus geloofde het niet dus mijn man had het op film gezet,gelukkig is er geen geurvideo :sick:

@maria33 wrote:

Dit vergeet jij dus ook nooit meer ,mijn schoonzus geloofde het niet dus mijn man had het op film gezet,gelukkig is er geen geurvideo :sick:


Die is leuk voor op haar bruiloft :mrgreen:



Whahaha, sheā€™ll kill meā€¦ :mrgreen:

Dat idee ga ik gelijk delen met mijn oudste dochter :stuck_out_tongue: (19 jaar)

Ik vergeet het misschien tegen de tijd dat ze trouwt , dan kan zij het iig onthouden :mrgreen:

O wat gemeen zou dat zijn!!! :lol: :mrgreen:

O wat gemeen zou dat zijn!!!


Maar zo vreselijk humor,

Nou Sis misschien ook iets voor jou,dus fototoestel in de aanslag en heeeeeel goed wegstoppen die foto's voor de trouwdag :mrgreen:

whoo zul je zien dat ze nooit meer in badje poept :dance:

@maria33 wrote:

whoo zul je zien dat ze nooit meer in badje poept :dance:


Whahahahaha ja het zou zo zijn natuurlijkā€¦ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: