Ik heb 3 weken geleden onbeschermde sex gehad :wall: stom ik kon mezelf wel voor mn kop slaan maar op dat moment dacht ik er gewoon niet aan. Terwijl ik al een spiraaltje in huis had liggen en die een paar weken later zou laten plaatsen.
Bij nacontrole van vk heb ik nog gevraagt of ik toch even zwangerschapstestje moest doen voor het plaaten , maar volgens haar was dat niet nodig.
Inmiddels heb ik mirena spiraaltje maar toch blijf ik bang dat ik zwanger ben …zeker omdat ik veel “kwaaltjes” heb wat natuurlijk ook bij het ontzwangeren kan horen.
Voor mij gemoedsrust zou ik toch graag nog even een testje doen.
Maar is het eigelijk wel mogelijk dat ik zwanger ben? Ik vloei al een paar weken sinds plaatsten spiraal en misschien kan dat wel helemaal niet als je zwanger bent. Overigens geef ik volledige bv ook nachtvoedingen.
:-* inge
Tja, als je je zorgen maakt zou ik gewoon even een test doen. Dan weet je waar je aan toe bent…
Ik denk wel dat de kans klein is dat je zwanger bent als je nog vloeit, maar…ik was na 3 maanden ook weer gewoon ongesteld, regelmatig, terwijl ik ook volledige borstvoeding gaf (ook snachts ). Met 2,5 maand had ik dus al zo ongeveer de eisprong.
Die kwaaltjes kunnen wel heel goed bij ontzwangeren horen, denk ik zo.
bedankt voor je antwoord…ik weet ook dat de kans vrij klein is hoor , ben gewoon echt heel bang om weer zwanger te zijn. (onbeschermde sex was trouwens na 4 weken) en ik weet inmiddels dat ik niet zo naief moet zijn…want ook al was het maar 1 keer de kans is er natuurlijk en ik ben denk ik vrij vruchtbaar …bij beiden zwangerschappen namelijk heel snel zwanger. Vannacht zelfs misselijk…en gisteren legde mn moeder ook dr hand op mn buik en keek me zo aan van :think: nee toch?
Dus zet me toch aan het denken.
:-* inge
denk dat er niks anders op zit dan een test doen dat geeft de echte enige uitslag
ik zou gewoon een test doen.
als je bv geeft ben je vrij vruchtbaar volgens mij.
Ik zou idd ook gewoon een test doen.
Al is de kans denk ik klein maar voor je eigen gemoedstoestand is het beter als je zekerheid hebt!!!
ik zou gewoon even een testje doen voor je eigen gemoedrust.
wat ik nu zeg moet je niet voor 100 procent aan nemen maar acht de kans wel kleiner.
de eerste 4mnd van volledige bv neemt de kans op vruchtbaarheid zeer af, alleen dus volledig voed zonder bijvoeding.
:hug: