Even voorstellen :-)

Hallo allemaal!



Ik wil me even voor stellen, ik ben 27 jaar en heb een relatie van 6.5 jaar, woon ruim 6 jaar samen en we hebben een hond en 3 katten.

Mijn vriend en ik hebben definitief besloten om voor een kindje te gaan, een droom die hopelijk uit gaat komen.

We moeten eerst nog een aantal zaken regelen bijvoorbeeld mijn (antihistaminicum) medicatie niet niet met zwangerschap en borstvoeding samen kan, maar daar ben ik nu mee bezig om daarvoor een oplossing te vinden.

Verder weten wij beide helemaal niets van baby’s en alles wat er bij hoort daarom heb ik me aangemeld op dit forum om wat wijzer te worden. Natuurlijk hoop ik dat het snel lukt, maar we hebben geen haast, zodat ik mij lekker in kan lezen!

Welkom.



Ik wist ook niets van baby’s. Pas nadat ik was bevallen, werd mijn lijf overgenomen met moedergevoelens. Het komt bij jullie echter ook goed :wink:



Hoop dat jullie de droom zo snel mogelijk mogen waarmaken. Ouders zijn is leuk :mrgreen:

Hallo en welkom hier.

Ik ben inmiddels 5 weken zwanger !!! :o kan het nog niet geloven ik weet het nu 4 dagen…

Wauw gefeliciteerd :dance: :mrgreen: en zo snel hadden jullie niet verwacht hè?! :mrgreen:

nee echt niet… de huisarts zei dat het gemiddeld 10 maanden zou kunnen duren… bizar!!!

En nu nog 4 weken wachten op de echo… worden hele lange weken!!!:frowning:

Ooh wat geweldig zeg!! en zo lekker snel… :dance:

En 10 maanden is wel lang…maar het kan echt wel sneller hoor!! dat zie je wel.



Geniet er lekker van…en gefeliciteerd.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!