Even voorstellen

Ik ben Ingelke (echte naam onbekend :wink: )

36 jaar jong/oud woonachtig in Limburg.

Ik ben in Juli gestopt met de pil na 14 jaar de pil geslikt te hebben, we gaan voor het eerste kindje.

Eerder al eens samengewoond maar deze gozer wilde geen kids, vandaar mijn eerste nog zo laat op leeftijd.

Tot nu toe verloopt alles goed. Eisprong mooi optijd en mijn menstruatie ook. Goed geklust tijdens de eisprong.

Dus afwachten word het nu wat het volgende week gaat geven.

Ik ben de laatste tijd wel snel Moe, kan huilen voor ieder ding, humeur soms niet al te best kan meteen uit mijn slof springen, trek in lekkers, in het weekend was ik duizelig, hart kloppingen, raar gevoel bij mijn navel alsof daar alles bij elkaar trok, steken onder in de onderbuik.

Maar mijn lichaam kan me natuurlijk ook voor de gek houden he.

Welkom Ingelke :thumbup:

Hopelijk houd je lichaam je niet voor de gek :pray:

welkom en veel plezier hier

Dank jullie wel.

Het is inderdaad te hopen van niet.

Dank je wel.

ik hoop met je mee :pray: en welkom!

Dank je wel.

Welkom Ingelke

Veel plezier hier op t forum :thumbup:

Dank je wel.

Hoi!

Ook ik ben nieuw hier. Ik ben 27 jaar oud en heb een dochter van 8 maanden. Het is miss wat snel maar het kriebelt alweer enorm! Echt heel serieus zijn we nog niet bezig, maar we gebruiken geen anti-conceptie. Heb gister wel heel duidelijk m’n eisprong gevoeld en de avond ervoor hebben we nog gevreeen dus wie weet… Alsnog is het wel weer heel spannend allemaal!

Liefs

Hoi Ingelke…welkom op dit leuke forum.

Ik zag al meteen aan je nick dat je ook uit Maastricht komt…wat leuk een stadsgenoot hier.

Ik ben 35jaar en wij zijn bezig voor nummer 2.

Hopelijk gaat het je snel lukken :pray: :pray:

:-*

Hoi,

Welkom op dit gezellige forum :dance:

Veel lees/tik plezier.

Liefs Romata

@Natascha1975 wrote:

Hoi Ingelke…welkom op dit leuke forum.

Ik zag al meteen aan je nick dat je ook uit Maastricht komt…wat leuk een stadsgenoot hier.

Ik ben 35jaar en wij zijn bezig voor nummer 2.

Hopelijk gaat het je snel lukken :pray: :pray:

:-*

Hoi hoi,

Inderdaad leuk om iemand tegen te komen die ook woonachtig is in Maastricht. Voor jou ook :pray: :pray:

Dank je wel, ik hoop het ook.

@romata wrote:

Hoi,

Welkom op dit gezellige forum :dance:

Veel lees/tik plezier.

Liefs Romata

Dank je wel.