Even voorstellen

Hallo allemaal,

Mijn verloofde en ik zijn al een tijdje bezig om kinderen proberen te krijgen.

Ons verhaal:

Wij lopen al sinds begin dit jaar bij een gynaecoloog omdat wij net als iedereen hier een kinderwens hebben. Wij zijn naar een gynaecoloog toegestapt, omdat er bij mij een aantal jaren geleden PCO is vastgesteld. De gynaecoloog waarbij wij liepen wist dit, alleen gaf aan dat dit niet meer van toepassing is, omdat ik toch ongesteld werd. Er werd ook gelijk bij de eerste ontmoeting vast gesteld dat er op dat moment nog geen eisprong was vastgesteld. Ook na enkele onderzoeken hebben wij het volgende probleem erbij en dat is dat het zaad van mijn man te weinig en een hoop langzame zaadcellen bevat. Zodoende heeft onze gynaecoloog ons vanaf dat moment richting IVF proberen te sturen. Maar door regelmatige onderzoeken door de gynaecoloog of ik wel een eisprong zou hebben is dat echter nooit bewezen. Toch verwees hij ons door naar de IVF kliniek te Rotterdam (Maasstad). Later na het inwinnen van veel informatie blijkt dus dat een menstruatie niet betekent dat er ook een eisprong plaats vindt. Door die reden hebben wij een second opinion aangevraagt bij een andere gynaecoloog (die wij een keer ter vervanging hadden). Daar hebben wij ons verhaal gedaan en uit eindelijk hebben wij een recept mee gekregen voor Clomid en een proefonderzoek of het zaad van mijn man geschikt is voor IUI. Zelf heb ik nadat er PCO was vastgesteld een aantal jaar geleden al een keer eerder Clomid voorgeschreven gekregen om een eisprong op te wekken. Zodoende wilden wij dit nog een keer proberen. Want voor ons is de stap naar IVF op het moment te groot, omdat we het gevoel hadden dat we nog niet alles geprobeerd hadden.

Dus zijn we sinds afgelopen vrijdag bezig met Clomid (ook met temp. curve) en zijn wij ontzettend benieuwd of dit tot een eisprong leidt. Over 5 weken krijgen wij uitslag of het zaad geschikt is voor IUI.

Nog even afwachten dus.

Groetjes,

Pebbelien

sjonge wat een verhaal.

hopelijk werkt de clomid, en mogen jullie spontaan zwanger raken!

welkom!

Jeetje wat een verhaal, ik hoop toch dat jullie kinderwens in vervulling gaat.

Veel forum plezier.

Welkom En Veel Plezier Hier !!!

En Veel Suc6 Natuurlijk!!!

en heel veel suc6

Welkom en veel plezier hier op het forum!

Heel veel succes!

welkom…

en succes.

bekend verhaal… hier zijn heel wat meer vrouwen met pco

(waaronder ikzelf… )

dus je kunt hier op het forum heel veel vragen stellen en je hart luchten

welkom

Hopelijk kun je je snel bij de 9 maanden mama’s voegen :pray:.