Hallo!
Mijn naam is Yanara, ik ben 29 jaar en woon in Friesland.
Sinds 2006 weet ik dat ik MS heb.
Na lang wikken en wegen zijn we vorige week met z’n tweeen naar de huisarts geweest omdat we toch wel graag een kindje zouden willen krijgen. Een goed gesprek gehad, zij heeft nog met een gyaecoloog gebeld en we hebben meteen de mirena eruit gehaald.
Van mijn partner hebben ze het zaad getest, we wachten nog op de uitslag, omdat ik moet stoppen met medicatie en daardoor toch meer klachten zal ervaren (spasmen en zenuwpijn, vooral 's nachts erg vervelend). Om te voorkomen dat we straks een jaar proberen en het dan aan het zaad ligt, wilde ze het nu al testen.
Vandaag heb ik ovulatietesten gekocht en ik ben al begonnen met tempen.
Dus nu is het afwachten!
Liefs,
Yanara.
Hoi,
welkom op dit gezellige forum :dance:
Veel lees/tik plezier.
Liefs, Romata :-*
Hoi Yanara,
Ten eerste, welkom op dit forum!
Ik zit hier ook nog niet zo heeeel lang, maar het is erg gezellig en informatief.
Wat heftig dat je MS hebt, maar ik kan jullie keuze ook heel goed begrijpen, dat je ondanks je ziekte ook graag papa en mama wilt worden.
Ik hoop dat de uitslag van je partner in elk geval goed is en jullie snel jullie eigen wondertje mogen verwachten :inlove:
Misschien vind je het trouwens leuk om bij de stoppers van augustus en september mee te komen schrijven?
Groetjes Amaya.
Welkom
Welkom En Veel Plezier Hier !!!
En Veel Suc6 Natuurlijk!!!
welkom en veel plezier hier
Bedankt voor jullie welkom!!
Welkom en veel forum plezier
Welkom en veel forum plezier :mrgreen:
Hopelijk zullen alle uitslagen positief zijn en kunnen jullie straks genieten van jullie eigen wondertje :inlove:
Welkom…hopelijk zijn de uitslagen goed!