Even voorstellen!

Hallo!

Ik zal me hier even voorstellen! :stuck_out_tongue:

Marcella is de naam, ben getrouwd en heb een prachtige dochter van 7 jaar. Ook een hond hoort bij ons huishouden, een gezellig snurkende Franse bulldog! :lol:

We zijn inmiddels als 4 jaar bezig om een tweede kindje te krijgen, maar helaas tot nu toe nog niks :? :cry:

Ik loop inmiddels al anderhalf jaar in het ziekenhuis en heb inmiddels 6 IUI behandelingen achter de rug. Zonder resultaat…Eind februari een gesprek met de arts gehad, toch nog maar weer 4 IUI behandeling proberen, maar dan deze keer met hormonen :shifty:

Dus wachten op de menstruatie…maar die kwam maar niet…zou het? Heb twee weken geleden drie dagen achter elkaar een zwangerschapstest gedaan, en alledrie positief! Eindelijk! Maar wilde toch graag bloed laten prikken, voor de zekerheid. Heb vorige week vrijdag bloed laten prikken, mijn HCG was 317…YES! Maandag moest ik voor de zekerheid nog een keer bloed laten prikken, maar toen was mijn HCG slechts 377, terwijl het verdubbeld had moeten zijn… :cry: :cry: Ze vertelden mij dat ze verwachten dat ik een miskraam ga krijgen. Erg vervelend dus, we balen echt als een stekker! Verlies sinds gister wat oud, bruin bloed. Zou het dan nu op gang komen? Ik ga maandag so wie so bellen, want heb pas maandag over een week een afspraak staan om een echo te laten maken. Dat duurt me eigenlijk te lang. Want tot nu toe heb ik nog geen miskraam gehad, en wil gewoon meer zekerheid…je weet maar nooit!

Toch nog weer een heel verhaal geworden, hihi :think: :lol: Hoop op veel leuke reacties hier op het forum en veel goede raad!!

Jammer zeg dat het zwanger worden nu zo moeizaam gaat :hug: . Veel succes en welkom op Kok!

Welkom,

Vervelend dat het allemaal zo moeizaam gaat.

Hebben jullie er bij de eerste ook zo lang op moeten wachten?

Nee, van Samantha ben ik zwanger geworden terwijl ik nog aan de pil was. Dus ik had nooit verwacht dat het nu zolang zou duren! Het schijnt dus zo te zijn dat mijn man en ik lichamelijk niet bij elkaar passen. En toch nu spontaan zwanger, erg vreemd allemaal! Vanochtend behoorlijk wat bloed verloren trouwens, maar verder niks meer. Dus weer afwachten!

Bedankt voor de reacties! :-*

welkom en veel forumplezier, hoop dat je gauw zwanger mag raken

Hey welkom.

een franmse bulldog geweldig ras.

(wij hebben er ook een)

heerlijk zo’n snurkertje

welkom en veel plezier hier

welkom en veel plezier hier.

Welkom! Weet je inmiddels meer? Hopelijk heb je meer duidelijkheid :hug: dit is ook niks! Natuurlijk hoop ik dat je eigenlijk gewoon hartstikke zwanger bent en je hcg alsnog gestegen is!

Welkom!

Ook ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat!

Welkom en veel plezier hier :wink: