Even Voorstellen

Hallo Allemaal,



Ik ben kelly en ben vorige maand gestopt met de pil.allemaal spannend!

als jullie vragen hebben hoor ik het wel!



Groetjes Kelly :smiley:

ik bedoel dit niet l*llig… Maar weet je het zeker? Je bent 17…

Bij mij springen vragen als “studie?” en “zelfstandigheid?” omhoog.



Ik woonde samen op mijn 18e, trouwde op mijn 21e, kocht op mijn 20e een huis. Je hoeft me niets nieuws te vertellen over het op jonge leeftijd volwassen dingen doen.

Ik had het anders gedaan, als ik dingen van tevoren had geweten… vandaar mijn vragen.



Denk er goed over na, je bent maar 1x jong.

Welkom Kelly,



Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben. Toch moet ik blue_fairy wel een beetje gelijk geven.



Heb je hier goed over nagedacht en weet je het 100% zeker? Het is en blijft jouw keus, en al je het echt wilt dan hoop ik dat je snel zwanger zult raken maar als je het niet zeker weet dan raad ik je aan om er nog even over na te denken in verband met je leeftijd.

@ iedereen sorry tekst weggehaald omdat ik hier lang niet geweest ben(bijna

3 jaar en was samen met iemand anders toen,vandaar dat ik het gewijzigd heb)

Dan wens ik je veel plezier met klussen :wink: En hier op het forum uiteraard :mrgreen:

welkom en veel forumplezier

welkom op het forum.

Hoop idd dat jullie er goed over hebben nagedacht, maar zo te lezen wel.



Succes met klussen!!

Hoi Kelly!

Leuk, een mede-Maastrichtse! :dance:

Van harte welkom op dit leuke forum en veel succes met “trying”!

En natuurlijk veel kletsplezier hier gewenst!

Groetjes!




Allemaal bedankt voor jullie reacties en ook veel succes allemaal!!



gr kelly :thumbup:

Hallo leeftijdsgenoot :wink:

Ik ben 19 heb een vriend van 35 :mrgreen: Leuk dat je je op dit forum hebt aangesloten! Veel klets plezier!

Groetjes Mariska

Welkom hier! Ik schrok ook een beetje van je leeftijd… je hebt het al toegelicht, dus neem aan dat je het zeker weet. Ik kan je vertellen dat ik er (achteraf) geen spijt van heb gehad dat we zo lang hebben gewacht. De jaren met z’n tweeen waren geweldig. Als je aan kinderen begint is dat voor de rest van je leven. No way back.



… maar heb niet het id dat ik je op andere gedachten kan brengen. Dus heel veel succes met zwanger worden! :smiley:

welkom en veel plezier hier