Hoi allemaal,
8 mei 2008 was een geluksdag voor mij: een positieve zwangerschapstest in mijn handen! Wat was ik ontzettend blij. Ik kon het wel moeilijk geloven, het was mijn allereerste zwangerschap. Uiteindelijk heb ik 10 zwangerschapstesten gedaan van 6 verschillende merken. Allemaal hartstikke positief natuurlijk. Hoelang ik precies zwanger was wist ik niet, ik was namelijk al 4 maanden niet meer ongesteld geweest.
De zwangerschap ging er goed naar mijn gevoel, het kwam dan ook als een erge schok dat ik ineens bloedverlies had. Gelukkig had ik een dag erna een inwendige echo. Hier bleek dat ons kindje was overleden. We hebben afgewacht en woensdag 28 mei 2008 is ons kindje dan “geboren”. Ik was zo’n 10 weken zwanger volgens de verloskundige. Wat een vreselijke gebeurtenis zeg, ik ben er zo intens verdrietig van en hoop hier wat steun te kunnen vinden.
:: Sterre ::
jeetje sterre :hug: wat erg zeg! hoop dat je hier veel steun kunt vinden :hug:
veel sterkte met het verlies van jullie kindje!!!
hoop dat je de steun vind die je zoekt!!
x loessie
welkom Sterre,
hopelijk vind je hier de steun die je zoekt en nodig hebt…
Sterre wat vreselijk voor je!! Heel veel sterkte! Veel praten helpt je het verdriet een plaatsje te geven!
:vlinder:
Hoi Sterre, wat een naar nieuws… Vreselijk als je dat moet mee maken! Welkom op ons warme forum, je zult hier zeker steun vinden! :hug:
:**: