Hallo dames en heren (als die er zijn)
Ik heb via een ander forum dit forum gekregen, en ben er dus even gaan kijken, lijkt me een heel leuk en intressant forum dus vandaar dat ik mij maar even heb aangemeld.
Bij aanmelden hoort natuurlijk ook het voorstellen, en dat doe ik dan maar eens even.
Ik ben Grietje en ben 25 lentes jong, heb een dochtertje die 22 april 2 jaar word, schat van een meiske en ben zeer trots op dr.
Naast mijn grootste hobby (mijn meissie) rij ik graag paard wat ik jammer genoeg al een poosje niet heb gedaan.
Verder mag ik graag eens even papiertje en potlood pakken om een tekening op papier te zetten, mijn vriendje en zijn hobby auto’s en meetings bezoeken.
Nou dit is alweer heel wat informatie en zou zo 1…2…3 niet meer weten wat te vertellen.
Ik heb er even een foto van mijn dochtertje bijgezet misschien is dat wel leuk:D
Wanneer er vragen zijn kunnen jullie ze altijd stellen, en dan kan ik altijd kijken dat ik ze ga beantwoorden
Tot op het forum.
Grietje
welkom en veel plezier hier
Welkom en veel plezier hier!
welkom en veel plezier. nice foto!
welkom!
Hey Grietje!
Welkom dat ten eerste! En leuke Foto van je kleine meid.
Wat voor meetings ga je af? (ben ik nieuwschierig naar.)
Van Autos begreep ik? Maar wat voor auto’s?
Liefs
Van harte welkom op dit leuke forum! Wat een schatje heb je! :inlove: Heel veel kletsplezier hier gewenst!