Even voorstellen

Goedemorgen allemaal



Ik heb besloten me hier bij dit forum aan te gaan sluiten. Ik ben Bianca 27 woonachtig in Capelle ad ijssel en heb nog geen kinderen, maar heb wel 4 katten die voor mij nu al 2 jaar mijn kindjes zijn en dus ook alle liefde krijgen.



Na de rare belevingen van afgelopen maand is het ook bij mij en mijn vriend gaan kriebelen om na een heftige overweging toch een gezin te willen zijn.



Mijn partner heeft MS. Gelukkig kan hij nu alles gewoon nog doen en hebben we reeds al 3 aanvallen doorstaan. Zelf ben ik ook niet 100%gezond. Hierdoor hebben wij er nooit overna gedacht om kinden te willen.

De erfelijkheidsfactoren , de onbekende bestemming van mijn partners ziekte, en andere bij komstige zaken.



Maar we hebben dan toch besloten om er voor te gaan. Laatste maand zoals mensen misschien hebben kunnen lezen hadden wij zonder dat we er bij nadachten het idee dat het zover was. Helaas (achteraf) is dat dus niet zo. We hebben uiteraard alles besproken en gezien er niet persee iets geerft hoeft te worden ( MS is niet erfbaar Alleen mijns schildklier problemen en eventuele Reumatische factoren maar ook dat is niet zeker) en we gaan er voor.



Vandaar dat het nu wel tijd is om me bij dit forum aan te sluiten en actief mee te posten. Daarbij ook iets meer te leren van zwangersworden , zijn en daarna. Ik heb me er echt nooit mee bezig gehouden en weet niet eens wat er bij komt kijken.

Gelukkig zijn al vele vragen hier beantwoord door alleen al te lezen.



GEfeliciteerd voor de mama’s die reeds zwanger zijn, en naar iedereen die zelf ook graag die weg wil bewandelen veel klus plezier en hopenlijk ook bij jullie snel een nieuw hoofdstuk in je leven



Groetjes

Bianca

welkom en veel plezier hier

heel veel succes! en

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Welkom en veel succes.



Groetjes Diana

Hallo en welkom hier!

Welkom en veel plezier hier!

welkom en veel plezier hier.

Welkom hier.

Hoi Bianca!



Van harte welkom op dit leuke forum en veel kletsplezier hier!

Enne, veel succes met “trying”! :wink:



Welkom en veel succes met zwanger worden.

Welkom en veel schrijfplezier!

welkom!!

Welkom en veel schrijfplezier!

welkom en veel forum plezier