:dance: Hallo allemaal,
Mijn naam is Alexandra en we zijn nu pas 2maanden bezig om zwanger te worden.We hebben 2 zoons .Loek is 5 jaar en Roel is 3 jaar.
Ik twijfel een beetje of ik misschien al niet zwanger ben.Ik heb last van mijn buik net alsof je ongesteld moet worden en mijn tepels zijn gevoelig.Volgende week moet ik weer ongesteld worden.Ik ben benieuwd,de eerste maand dacht ik ook dat ik al zwanger was.Ik had zo sterk het gevoel,maar blijkbaar kan je de verschijnselen ook krijgen als je net met de pil bent gestopt las ik op internet.
Bij de jongens duurde het allebei 4 maanden.dat is natuurlijk niet lang.
Nog even geduld dus.Tussen een woensdag en een zaterdag moet ik ongesteld worden,want mijn cyclus is niet heel tegelmatig.
Het is weer net zo spannend als bij de vorige twee.
ik ben hier bij toeval terecht gekomen,maar ik vind het super
Groetjes Alexandra
Hoi Alexandra!
Welkom op deze leuke en gezellige site! Veel kletsplezier hier!
Ik hoop dat het snel raak is voor jullie!
welkom en veel plezier hier
Welkom en veel lees en schrijfplezier
@Trying wrote:
Hoi Alexandra!:thumbup:
Welkom op deze leuke en gezellige site! Veel kletsplezier hier!
Ik hoop dat het snel raak is voor jullie!
Dank je wel.Ik hoop het ook.Ik heb het idee dat het misschien al wel gelukt is,maar ik weet het nog niet zeker.Vorijge maand dacht ik dat ook en toen was het niet zo,daarom twijfel ik daar nu ook zo aan.
We zien wel,het is nr 3 ,maar ik ben weer net zo ongeduldig als bij de andere twee.
Welkom en veel plezier hier!
Welkom en veel lees en schrijfplezier
Gezellig! Welkom hoor.
Wij zijn nu al weer sinds januari bezig voor een 3e… maarre niet zo druk ermee hoor, dus dat het nog niet zover is, ach… maar ik hoop met je mee
Welkom,
Veel plezier op het Forum!
Ik hoop voor je dat je snel zwanger raakt…
Welkom en veel forumplezier
welkom hier op het forum en heel veel plezier hier
groetjes kim
Hoihoi,
Welkom en veel plezier…
Weet je inmiddels al meer?